Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Even een bericht uit de Dolomieten

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 juli 2014 22:00 
Het was vandaag weer super, Silverwing heeft weer honderden tornantes gedraaid, echt zonder overdrijven, wat een machine is dat toch. Onderweg zeer veel foto's gemaakt, de één nog blauwer als de ander. Routes op de computer gemaakt ingeladen en rijden maar, soms maak ik het wat te gek en moet ik dat weggetje toch links laten liggen, want het leid waarschijnlijk de afgrond in. Vandaag 180km gedraaid, of je er dol van wordt........dit moest ik even kwijt, straks geen computermogelijkheid meer (camping), daarom nu even. Ook de oordoppen nodig om mijn gekrijs te nivelleren joepieeeeeeee!!!!!!

Groet van Henk uit Corvara
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 juli 2014 23:20 
Henk, leuk om te zien goed jehet daar naar je zin hebt. Pas goed op jezelf, en nog veel motor plzier gewenst.
gr theo
theo cx ds

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 juli 2014 23:38 | Aangepast door: sieds 
Goed wat van je te horen Henk!
En rustig naar beneden rijden daar want we willen je wel weer bij de stamtafel zien en horen met je sterke verhalen op woensdag 30 juli a.s.

(hoop ik eindelijk eens in het ziekenhuis te liggen met een doormidden gezaagd borstbeen)
Groeten Sieds die wachtlijsten nu wel erg vervelend gaat vinden
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 juli 2014 23:44 
Klinkt goed Henk!
Rij voorzichtig en tot ziens bij de stamtafel!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 juli 2014 13:28 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Gisterenavond rond 18.00 uur weer terug in Apeldoorn, geen problemen gehad onderweg, Freebird zonder moeite met 100km/uur en soms 110 achter de Silverwing GL500. Af en toe kijken, of ie er nog achter hing !! Geen slag verkeerd gedaan, de nieuwe Maxxis uit Biddinghuizen geen enkel slippertje gemaakt in alle tornantes en spirella's, serpentines, of hoe ze dat in Italië ook noemen, ongeacht droog of nat wegdek, met of zonder Fb, ronduit een geweldige 2 weken gehad, want vacantie heb ik altijd !!

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 10 juli 2014 13:58 
Goed om te horen, Henk. Welkom terug!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Even een bericht uit de Dolomieten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven