Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Veteranentreffen 2014, Woerden

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 sept. 2014 17:24 
Het staat weliswaar niet in de agenda, zijnde geen CX-specifiek gebeuren, maar toch is er op ZATERDAG 27 SEPT. (morgen dus ) in Woerden het Nationaal Veteranen treffen.
Veel oude brommers en motoren, een tourtocht en meer van dat soort gedoe.
Enige info is HIER te vinden.

ik weet nog niet of ik in de gelegenheid ben om er langs te gaan, hangt van de rest van de dag af, maar misschien?

Harmony,
Hans.
( die wel eens ergens naar toe gaat )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 sept. 2014 22:19 
ik ga wel in de middag

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 26 sept. 2014 22:35 
Is voor ons een thuiswedstrijd. Dus ik denk dat we wel even gaan. Voor wie wil kan bij ons vooraf een bakkie doen vanaf 10.30 uur (Wulverhorst 1, Linschoten).
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 sept. 2014 12:17 
't Is jammer, maar het gaat niet lukken. Er was een kleine kans, maar die is nu weg. Andere zaken hebben voorrang. Een volgende keer misschien? Je weet maar nooit.

Harmony,
Hans.
( die het een beetje jammer vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 27 sept. 2014 17:44 
Ik was er wel eventjes vanmiddag. Ik heb 1 GL650 en 2 CX500 gezien, waarvan 1 van Arnold. Het terrein begon al leeg te lopen en wij zijn ook niet heel lang daar geweest. Wel mooi hoor al dat oude spul. De rit naar huis extra lang gemaakt, lekker binnendoor. Wat een prachtige dag is het geweest voor de organisatie en voor de motorrijders.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 okt. 2014 09:06 
wij waren er ook, was erg leuk en veel oude motoren gezien ook de onderdelen stands waren leuk,. gr Theo( en Antoon en Joost)
theo cx ds

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Veteranentreffen 2014, Woerden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven