Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Terug van de Bodensee

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2015 21:21 
Lieke en ik zijn bijna thuis. Terug van het Bodensee treffen. Door omstandigheden zijn we met Pooh Panda gegaan en niet met de motor. Maar evenzogoed een erg leuk treffen gehad. Erg hartelijk en veel oude en nieuwe CX vrienden ontmoet. Tot mijn verrassing kwamen Michael en Maria nog laat vanuit Tsjechiƫ aan om me nog 'even' te feliciteren. Gisteren naar Aschaffenburg (D) gereden en daar met zijn vieren overnacht. Vandaag nog even aan de Fiat gesleuteld - waar we ook mee rijden, we moeten altijd weer sleutelen - en nu weer thuis. Uitgerust, want Lieke heeft gereden

Het Bodensee treffen is volgend jaar voor het laatst. De organisator heeft steeds meer moeite om het samen met zijn vrouw te organiseren. Er gaat nog wel gekeken worden of er alternatieven zijn.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van de Bodensee

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven