Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel Veluwe

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 29 sept. 2015 10:01 | Aangepast door: MAST 
Morgen, woensdag 30-9-2015 is het de laatste woensdag van de maand en dan is het traditioneel Veluwe stamtafel tijd.
Het is mooi weer dus pak je motor en kom ook naar de gezelligste stamtafel.
(in elk geval van de Veluwe )
Buds Restaurant, Amersfoortseweg 202, Nieuw Milligen. Parkeren is gratis, of je nou op de motor komt of met je nieuwe hobby of een andere vierwieler.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 sept. 2015 13:13 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Laten we er weer een supergezellige stamtafel van maken, ik ben er bij.
Er wonen veel CX liefhebbers in een straal van 50 km. rond Buds, bezoek eens onze stamtafel en verras ons !!
Het is de laatste Veluwestamtafel van deze zomer, want bij de volgende is het Wintertijd!!!

Tot morgen!

groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 sept. 2015 13:56 | Aangepast door: Hans Brune 
Joepi, accu is weer vol. ik ben er. Heb ook wel een vraag voor die avond, over die ignitech actie, waddisad/ wahebbik aan boord?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 sept. 2015 17:37 
Ik ben er ook bij
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 sept. 2015 18:58 
Als het zo druk wordt hoef ik natuurlijk...... niet achter te blijven
Morgenavond van Ede naar Nieuw Milligen, staat genoteerd. Enne, de Rakker moet dan niet eigenwijs wezen, want het is best een goede dag morgen om een stukje te motorren.

Harmony,
Hans.
( die binnenkort wat onderhoud mag gaan plegen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 sept. 2015 00:14 
Het wordt nog drukker, ik kom ook !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 sept. 2015 08:14 
En ik breng mijn nieuwe hobby project mee!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 sept. 2015 23:22 
En weer thuis. Wat een geweldige opkomst, 9 man! Lekker bijgepraat weer, paar drankjes genuttigd en we kregen bitterballen van het huis aangeboden! Echt toffe gasten daar bij Buds.
Terloops ook nog een Ignitech kunnen noteren dus we zitten nu op 8 stuks voor de groepsaankoop. Nog 2 te gaan en dan kunnen we bestellen!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 okt. 2015 23:05 
Het was inderdaad heel gezellig. Hoge opkomst, ook van motorrijdende CX-ers, al zijn er natuurlijk altijd wel die toch met de auto komen. Maar 't was wel een hele leuke auto....

Overigens heeft iemand een foutje gemaakt bij het afrekenen. Mijn drie warme chocomel's waren al betaald. Dank aan de onbekende weldoener, of aan de warrige betaler, dat kan ook.

Alex, denk eraan: juiste lengte afstandsbusjes gebruiken bij het Krauserrek. Dan hoor je geen problemen meer te krijgen.

Harmony,
Hans.
( die toch wel blij was met het warme vest onder de motorjas op de terugweg )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 okt. 2015 00:35 
Hans, die drie warme chocolademelk zal ook wel de nodige warmte hebben toegevoegd
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 7 okt. 2015 14:11 
Of Hans of Hans nu afrekent, maakt niet uit, gezelligheid kent warrigheid...

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 7 okt. 2015 16:31 
Of iemand die anders heet!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Veluwe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven