Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel Noord Holland aanstaande vrijdag.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 maart 2016 22:31 
Hoewel het weer niet echt mee wil werken mogen we met ons industrieel erfgoed in de overgangsregeling al een paar dagen de weg op. Reden genoeg om met ons geliefde CX of GL de stamtafel te bezoeken. We vieren dan de lente en nemen afscheid van de winter!
Vrijdag is het zover. Wie komt?

lente

Café/Restaurant 'de Posthoorn'
Markt 20
1741 BS Schagen

Aanstaande vrijdagavond, aanvang rond 19:30 uur.

En, voor degenen die met de auto komen: parkeren in Schagen is overal, dus ook in het gezellige hart van het stadje, GRATIS.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 2 maart 2016 23:58 
ik wilde mijn ''nieuwe'' motor komen showen, maar zoals het er nu uitziet ben ik al blij als ik thuis op de bank rechtop kan blijven zitten...

groetjes werner (en kan slapen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 maart 2016 13:56 
sinds wanneer kan de heer Beinhart zich een ~NIEUWE~ motor veroorloven (staatsloterij gewonnen Werner????)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 3 maart 2016 16:19 
ik heb het woord nieuwe ook tussen '' '' staan hahaha, mijn ''nieuwe'' motor is een ouwe-bekende van het rataplan forum, ik moet hem nog ''inwijden'' en ''behandelen'' zodat ie ''werner-waardig'' de weg op kan/mag, nee dit word een anders soort motor hahaha...

groetjes werner (als ik de jackpot win dan gaan we verhuizen naar een boerderij)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 maart 2016 23:30 
Zo lekker hoor, de Silverwing heeft lekker door de pekel gereden vanavond. Toen we naar huis gingen stonden automobilisten de ruiten van de auto's te krabben... Dat is dan weer het voordeel van op de motor stappen. Je hoeft niet te krabben!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Noord Holland aanstaande vrijdag.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven