Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Terug uit Vechta

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2016 16:00 | Aangepast door: Hansv 
Dat was het dan, Vechta , de twintigste Editie. Om ongeveer half 10 tien vertrokken, en o0m kwart voor één weer thuis. Grotendeels over de snelweg gereden.

Vechta was....Vechta. Veel motoren, veel geluid de eerste avond, veel muziek de tweede avond, en zelfs een vuurwerkshow.
Na thuiskomst eerst wat eten en verhalen vertellen, daarna een uur geslapen. En dan het grote afladen van de motor, met als trotse buit: de Gullemeister-fles.

Binnenkort maar eens wat van de avonturen opschrijven. Maar wel kan ik vertellen dat ik het meest gefotografeerde zijdeksel van deze Vechta heb !!

Harmony,
Hans.
( heeft ook een dertien-punten lijstje item gereden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2016 16:09 
en waar is die foto van het zijdeksel dan ? nu het bekend is aan de buiten wereld had ik de foto ervan ook hier wel verwacht

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 29 mei 2016 16:49 
Ik ben ook al weer een tijdje terug. Binnendoor tot Nordhorn, daar verder met Henk die bij hetzelfde tankstation stopte en verder over de snelweg. Bij Kootwijk er nog even af om het laatste stukje nog wat binnendoor te rijden. Heerlijk rustig op de weg!
Hans had terecht een prijs verdiend! Een zeer origineel idee om de loze ruimte van het rechter-zijdeksel op die manier te benutten. Ludiek!! (Hans, zet jij er een foto op of zal ik het doen?)
Het was weer een mooi Vechta weekend.
Dank allen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 mei 2016 16:57 | Aangepast door: Hansv 
O ja, een foto-tje. Ik doe het wel Marcel....
komt 'ie aan :
deksel

Ik maak nog wel eens een beschrijving van de bouw....

Harmony,
Hans.
( had de foto's nog niet van de camera geplukt )

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 mei 2016 17:15 
Kijk dat bedoel ik nu
Leuk gedaan Hans toppie

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 29 mei 2016 20:19 | Aangepast door: coenox 
En ook wij zijn weer thuis. Na een goede terugrit. Het was weer erg geslaagd. Iedere keer denk je van te voren 'nu weet ik het wel een beetje' en dan is het toch weer een warm bad. En trots op Stephanie, voor het eerst op haar eigen CX!

Een paar sfeerfoto's: Vechta 2016
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 mei 2016 21:49 
Nice!
Ook wij weer veilig thuis, en balen van de F1 monaco...

Schrijver chantal

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 30 mei 2016 09:32 
ook ik ben weer thuis gekomen gisteren.... doodop van een super weekend....thanks iedereen dat jullie er waren...werner is doorgereden voor zijn vakantie en zit inmiddels in denemarken op naar zweden... dus foto's zullen moeten wachten tot hij terug is over kleine 2 weken...

groetjes chantal

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 30 mei 2016 21:25 
Ondanks dat die duitsers veel te vroeg waren met het spandoek afbreken, hebben we toch een foto met de vechtagangers.
dit keer niet onder maar achter het spandoek, hans bedankt hihi...

Groetjes werner (nog niet thuis)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 juni 2016 17:36 | Aangepast door: Hansv 
Er is een verslagje van mijn belevenissen op deze 20ste editie van 'Vechta' Het staat op mijn motorlogboek, en hoewel ik nog niet helemaal de punten, komma's en hoofdletters gecontroleerd heb, is het zeker voor de doorgewinterde (tssss--hij heeft het over winter, met dit weer) CX rijder redelijk tot goed leesvoer voor warme avonden, als je verder toch niets te doen hebt.

Dank aan Coen, waarvan ik zonder rekening te houden met copyright gedoe, een aantal foto schaamteloos heb opgenomen in dit verslagje. De oplettende lezer zal zien dat er onder 1 foto een andere naam staat. Want hoewel met de camera van Coen, is de foto gemaakt door Chantal.

Het verslag is HIER te vinden.

Harmony,
Hans.
( die hoopt geen claim aan z'n motorbroek te krijgen wegens schending van het copyright )

Schrijver chantal

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 7 juni 2016 12:35 
heerlijk om het te lezen hans, kijk er altijd naar uit naar je verhalen. xxx

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 7 juni 2016 15:43 
Tja, dat copyright gedoe Hans. Ik was juist bang dat ik van jou een claim zou krijgen in verband met portretrecht en inbreuk op je persoonlijke levensfeer. Laten we het erop houden dat we quitte staan?

Dank voor het verslag!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#13 | Geplaatst: 8 juni 2016 20:44 
Hans,
weer super geschreven, met tranen in mijn ogen weer uitgelezen. Vooral natuurlijk door onderaan dag2
op naar volgend jaar vechta, maar eerst nog vele andere treffens...

groetjes werner (nog 2 dagen...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug uit Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven