Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel Noord Holland aanstaande vrijdag.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 nov. 2016 11:03 
De laatste stamtafel waar je met je industrieel erfgoed in de overgangsregeling nog kunt komen. Me dunkt dat je zo'n kans niet laat liggen. Ideale gelegenheid om van gedachten te wisselen hoe je de motor de winter door laat komen, hoe je de sint dit jaar gaat ontvangen, hoe je de tuin volgend jaar gaat onderhouden of je hebt het nergens over... Het kan allemaal op de stamtafel NH!
Tot vrijdag!

pms

Café/Restaurant 'de Posthoorn'
Markt 20
1741 BS Schagen

Aanstaande vrijdagavond, aanvang rond 19:30 uur.

En, voor degenen die met de auto komen: parkeren in Schagen is overal, dus ook in het gezellige hart van het stadje, GRATIS.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 3 nov. 2016 11:52 
Jottum, kleine correctie: de stamtafel Veluwe is echt de laatste mogelijkheid waar je met je industrieel erfgoed in de overgangsregeling nog kunt komen! Die is nl op Woensdag 30 nov. Na afloop kan je "industrieel erfgoed in de overgangsregeling" gelijk de stalling in!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver borisz
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 nov. 2016 12:18 
Ik ben er dit keer bij. Ik kom samen met mijn side-kick Auke.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 nov. 2016 19:38 
MAST:
de stamtafel Veluwe is echt de laatste mogelijkheid waar je met je industrieel erfgoed in de overgangsregeling nog kunt komen!

Gelukkig, ik werd al een beetje triest bij de gedachte dat Schagen de laatste mogelijkheid zou zijn!

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 nov. 2016 19:40 
borisz:
Ik ben er dit keer bij. Ik kom samen met mijn side-kick Auke.

Ha, gezellig! Mooi dat Auke je side-kick is. Had 'm zelf niet zo gauw als side kick gezien...

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 3 nov. 2016 23:22 
MAST:
de stamtafel Veluwe is echt de laatste mogelijkheid waar je met je industrieel erfgoed in de overgangsregeling nog kunt komen!

maar dan moet je wel optijd wegwezen als je van verder weg komt, want na 12 uur kun je gepakt worden hej ;)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Noord Holland aanstaande vrijdag.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven