Ja, wij zijn weer terug van Grubbenvorst. Gisteren al hoor. Ik merk dat veel dingen nu gedeeld worden op Facebook. Is op zich prima natuurlijk, maar niet iedereen heeft Facebook. Dus ook hier even kort.
Voor ons is de motorzegening inmiddels een traditie. We maken er een weekendje van op camping Californië. Daar staan dan Michael met zijn Maria die daar standaard al de caravan hebben staan. Lieke en ik sluiten aan, dit jaar met motoraanhanger en tent. Ik op de Silverwing en Lieke op haar 'nieuwe' Custom Guinevere. Die is sinds kort rijdend. Zondagochtend kwamen Arnold en Hans V voor een bakkie, waarna we naar het centrum van Grubbenvorst vertrokken. Helaas niet gezamelijk. De Custom weigerde even door een vuiltje in het contactslot. Dat was redelijk snel opgelost, maar in grubbenvorst bleef de voorrem - ondanks eerder uitgebreid schoonmaken van de klauw en verversen van de remolie - vastzitten. Ook dat kregen we weer los. In Grubbenvorst zelf verschillende clubleden ontmoet: Frans Brinkcx, Werner, Chantal, Elise, Stephan (op zijn Harley) en Cosmar. Vergeet ik nog iemand? Het was weer gezellige happening en drukker dan vorig jaar, waarschijnlijk door het mooie weer.
Terug op de camping met zijn allen aan de voorrem van Guinevere gewerkt. Helaas bleek dat revisie van de de plunjer in de remhandel nodig is. En daar hadden we de onderdelen niet voor. Teruggrijden zonder voorrem was geen optie. Dus de Custom ging via de ANWB op transport. Maar al met al goed thuis gekomen. Iedereen dank voor de hulp en de gezelligheid!
Ik denk dat er via Hans V nog wel een uitgebreid verslag komt
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison