Het is nu, op de 1ste juli, eigenlijk nog geen tijd om vooruit te kijken. Immers, eerst heeft iedereen nog vakantie, en dan komt het grote gebeuren van de Dutch Honda CX V twin club, namelijk het treffen te Sint Jansklooster op 17, 18 en 19 augustus, kortweg ook wel SJK genoemd.
Dus wat zit ik te zeuren? Er is nog genoeg om naar uit te kijken..... En dan heb ik het nog niet eens over de diverse stamtafels waar naartoe gegaan kan worden.
Welke Stamtafels zijn er eigenlijk nog actief? Veluwe en Noord-Holland, dat weet ik. Is de rest ingezakt en min of meer ten onder gegaan in de volle agenda's van de beoogde deelnemers? Wie het weet.....
Maar daar gaat het nu niet over. Vooruitziend over de reeds zo volle agenda (nou ja..
) zie ik over twee maanden een treffen in het verre Denemarken. En wel op 31 augustus tot 2 september. Het is, zo blijkt, hun 35ste clubjaar.
Tien jaar geleden ben ik op het toen 25ste clubjaar-treffen geweest, eventjes. Het verslag van die niet zo heel succesvolle tocht is
HIER te lezen.Maar de jaren verstrijken, en soms heb ik het idee dat ik wat bijleer, soms ook helemaal niet. Wel zeurt er een stemmetje dat ik het wel een keertje helemaal moet afmaken, dwz, een heel treffen aldaar meemaken. Misschien dit jaar?
En zo ben ik vooruit aan het kijken naar een eventuele mogelijkheid om naar het 35ste Deense treffen te gaan. Maar, is de vraag, zijn er anderen die dat zelfde plan hebben? Het is ruim 800km bij Utrecht vandaan, een hele reis.
- Zelf rijden? Dat wordt dan minstens twee dagen. Camping/Hotel/B&B ?
- Motor op een aanhanger, beetje flauw, maar kan misschien wel in één dag
- Iets anders?
Ik denk, ik gooi het maar eens in de groep, en kijk wat het gegooi opleverd...
Harmony,
Hans.
( 12 jaar en 80.000 km her-opstapper )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken