Hé waarom doen we dit niet weekelijks?
We hadden toch ook die chat-functie vroeger, vond ik altijd wel gezellig...
Of hebben we die nog steeds, maar kan ik niet meer vinden...
Ben benieuwd of meerdere CXérs dit leuk vinden.
Enne... niet vergeten... ook al gaan de restaurants open, er zijn dan ook nog richtlijnen wat wel en niet mogen...
Restaurants en cafés mogen open, onder voorwaarden:
Een maximum van 30 gasten (dus exclusief personeel)
Bezoekers moeten reserveren
Iedereen houdt 1,5 meter afstand (uitzondering hierop vormen mensen die een gezamenlijke huishouding vormen en tweetallen. Vanaf drie personen wordt er gehandhaafd, daarom kunnen ook tweetallen die geen gezamenlijke huishouding vormen binnen 1,5 meter van elkaar zitten.)
In een checkgesprek vooraf tussen ondernemer en gast wordt ingeschat of een bezoek risico's oplevert
Terrassen
Op terrassen geldt geen maximum aantal personen. Wel moet iedereen aan een tafel zitten en 1,5 meter afstand tot elkaar houden (behalve mensen uit hetzelfde huishouden).
Evenals in de publieke ruimte vindt handhaving van de 1,5 meter plaats vanaf drie personen. In dit geval gebeurt deze handhaving primair door de locatie-eigenaar. Dit laatste is ook van toepassing in de binnenruimte van horecagelegenheden[b][/b].
Lieke
Die dan eindelijk weer een stamtafel kan bezoeken... en zij de mijne
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.