Sieds,
Wat zal ik er van zeggen... In het (ook recente) verleden is het aantal voor-inschrijvingen altijd achtergebleven bij het werkelijk aantal bezoekers. Ik ga er voor het gemak vanuit dat dit ook bij deze editie het geval zal zijn. Duitsers schrijven zich meer in dan Nederlanders, ook dat is een gegeven. En de Duitse inschrijvingen zijn soms voor twee personen, en dus ook dubbel, waarbij voor het gemak de tweede persoon onder de naam van de eerste meekomt. Waarom dat zo is? Dat is mij een raadsel. Niet zo heel erg 'grundlich' van deze Duitsers.
En zoals altijd zullen we moeten afwachten hoeveel personen, en ook hoeveel motoren er komen. Afgezien van de steeds vaker opduikende campers.....
Het is misschien een soort van open tent die ik intrap, maar allemaal worden we, net als de CX-en, toch wel een dagje ouder. En soms, heel soms, is het dan toch de CX met bijbehorende club die van het lijstje met prioriteiten verdwijnt.
Ach ja, vroeger...
Harmony,
Hans.
( die kennelijk niets beters te doen heeft dan bekende zaken te bespiegelen .... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken