Het was een mooi evenement. Er was een andere dynamiek die de Collendoorners en locatie meebrachten. Wie zoekt naar een duplicaat van SJK komt bedrogen uit. SJK is een herinnering.
Ik heb genoten en hoewel de toiletten en douches misschien weinig in getal waren, hebben de mensen van de Gasschoeve hun best gedaan om de boel schoon te houden wat best gelukt is!
Het enige wat mij vies tegenviel was de smaak van Grolsch bier. Vroeger mijn favoriet maar het blijkt dat na het vertrek uit Grollo het recept is veranderd. Nooit een evenement zo nuchter meegemaakt. Naar verluid kan dit zo veranderen dus ik kijk uit naar volgend jaar met een ander biermerk. En ja foutje van die vergunning, was wel een beetje sneu voor de band die best wel goed was waarvan het publiek buiten zat.
Ook de omgeving is waanzinnig. Je kunt de hele dag zoet zijn zonder een provinciale weg te hoeven nemen. Met een heenweg van 3 en terugweg van 3,5 uren (gemeten vanaf den Oever) heb ik het naar mijn zin gehad. En het toertje op zaterdag gereden was weliswaar nat maar erg mooi.
Wat mij betreft een goede keuze!
Hoe moeilijk kan het zijn?