Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug uit Collendoorn

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 25 aug. 2024 15:15 | Aangepast door: coenox 
We zijn weer thuis en we kijken terug op weer een geslaagd clubweekend. Als bestuur gaan we nog wel evalueren en vinden we vast nog wel punten voor verbetering. Maar al met al zijn we tevreden. We hopen dat iedereen een gezellig weekend heeft gehad.

Hier nog even een foto van een trotse Stephan met zijn 'CX van het jaar 2024'. Zijn Custom ziet er prachtig uit, terwijl deze al bijna 200.000 (197.000) gelopen heeft.

]
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2024 16:13 
Brdankt voor het organiseren. Was een leuk ccx weekend(collendoorn cx)
theo cx ds

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2024 16:42 
Ik ben ook weer thuis na een succesvol Collendoorn-weekend. Bedankt aan de organisatie en ook aan de mensen van de Gasschoeve voor de gastvrijheid.
Hier een video van het vertrek van de toertocht:
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2024 18:45 
Ook weer terug van een gezellig weekend, dank aan de organisatie!

Wel ben ik onderweg door de CX verrast met twee extra stops op de vluchtstrook, hield er gewoon in alle rust mee op !! Nog nooit blijven staan in een jaar of 20 CX !

Voelde aan als brandstof probleem, vacuum? Tankdop open leek even te helpen maar na dicht doen weer gewoon door naar huis. Water in benzine dan? Puzzeltje ! Niet toevallig nog anderen met last na tanken onderweg naar museumpje Okkendoorn?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
VT500 E 1983 , hoera ik heb kenteken, nou kijken hoe dat rijdt
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2024 21:36 | Aangepast door: MAST 
Ook weer terug van een fijn weekend. Ik heb tijdens de rit naar het motormuseum niet getankt. Niks gemerkt van vreemde dingen qua brandstof op de terugweg.
Qua weer hebben we geluk gehad. Zaterdag avond viel mee als ik beelden zie van andere plekken uit de buurt. Zondag op de terugweg heb ik ook aardig wat omgewaaide bomen gezien.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 aug. 2024 22:03 | Aangepast door: Hansv 
Al weer uren terug na een succesvol verlopen en heel prettig weekend met mede motorrijders. Eventjes wat anders als dozen inpakken en verhuizen en dozen uitpakken....
Delen van het gebeuren heb ik gemist, maar mijn eigen solo-toertochtje leidde me langs grote en kleine en nog kleinere wegen en wegjes, en ik heb er van genoten.
En een volgende keer ? Nou ja, dat zien we dan een volgende keer weer....

Harmony,
Hans.
( goed weekend geweest )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 26 aug. 2024 13:22 
udent:
Brdankt voor het organiseren. Was een leuk ccx weekend(collendoorn cx)
theo cx ds

Ha, dat vind ik wel een leuke. Misschien voor de sticker volgend jaar 'CCX-weekend 2025'.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 26 aug. 2024 14:02 
En nog de link naar de Entreefoto's
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 26 aug. 2024 20:29 
En hier een link naar wat foto's van het treffen en het bezoek aan het motormuseum in Okkenbroek.
Collendoorn 2024
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 26 aug. 2024 22:37 
Beste deelnemers en organisatoren,

Bedankt voor deze happening en ik heb mij ook deze keer kostelijk vermaakt. Het was weer veel te lang geleden dat ik dit festijn voor de laatste keer had bijgewoond. Smaakt in ieder geval voor snel een vervolg. Al is het maar om mijn plaats van 'CX van het jaar' te verdedigen.

Het gaat jullie goed en veel mooie kilometers op de bike toegewenst.

Groetjes uit het uiterste Zuiden van Limburg,

Stephan

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#11 | Geplaatst: 27 aug. 2024 01:11 
na een jaar afwezigheid door overmacht vond ik t weer leuk dat ik er weer was.

groetjes werner (nu jullie nog)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug uit Collendoorn

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven