Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Woensdag a.s. 30 Oktober, is het weer Veluwestamtafel !

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 okt. 2024 21:16 
Woensdagavond is er weer de -bij elke CXVriend bekende- Veluwestamtafel!
Ondanks dat de wintertijd is ingegaan, zitten de CXVrienden er, altijd hongerig naar nieuwtjes en oplossingen van
schrijnende CX problemen en ook andere Hondamodellen, toch heel gezellig bij.
Uiteraard, want gezelligheid kent geen zomer- of wintertijd.

Tot woensdagavond, op 2, 3 of 4 wielen.
CXgroet Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 okt. 2024 11:19 
Twee wielen moet genoeg zijn voor mij om te komen, en die heb ik wel
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 28 okt. 2024 13:39 | Aangepast door: MAST 
Op 3 wielen zeker niet. Op 2 of 4, dat zie ik woensdag wel. Maar misschien kom ik niet, ik ben woensdag pas laat in de middag of in de avond pas
weer thuis.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 okt. 2024 10:54 
Het voornemen om u allen met mijn gewaardeerde aanwezigheid te verblijden is daar. De uitvoering van het voornemen tot aanwezigheid zal echter afhangen van een aantal randvoorwaarden die niet geheel en al onder mijn persoonlijke controle staan.

Oftewel: ik hou een klein slagje om de arm. De rechter arm om duidelijk te zijn, de linker gaan ze prikken

En overigens: de laatste keer was er gedoe over gereserveerd hebben .... Nu opgelost ?

Harmony,
Hans.
( ... er gebeurt van alles .... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 okt. 2024 13:07 
Hans, alles is geregeld hoor, was even een onduidelijkheidje in hun agenda. We staan er nu in als "motorrijders".Simpeler kan het niet
....

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 okt. 2024 13:26 
Mooi geregeld. Ik wil graag nog weten of we weer bij die open haard zitten want zo ja dan neem ik mijn zwembroek mee
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 okt. 2024 17:50 
Zoals het er nu uit ziet ben ik er wel, maar de motor blijft even thuis staan...

Harmony,
Hans
( niet helemaal fit en dergelijke ...)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 okt. 2024 23:21 
En als sluitstuk ben ik met de CX nog net even onderuit geschoven bij het verlaten van de parkeerplaats, oorzaak waarschijnlijk wat herfstblad in een donker hoekje. MAST kon me gelukkig helpen met mij en de CX weer overeind zetten. Bedankt Marcel !

Schade aan de CX zo te zien alleen wat aan de kuip, en wat spierpijn, valt wel mee. Gewoon mee naar huis gereden. Sorry geen YouTube video beschikbaar, dit was real-time amusement

Plezier en rij voorzichtig zoals ik meestal ook doe, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen

Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 31 okt. 2024 10:15 
Sorry mannen, ben vaak bezet woensdagavond, dus tja. Frans we kunnen elkaar een hand geven. Laatst bij een tankstation omgevallen, niks bijzonders, gladde plek. Voorknipper stuk, alweer vervangen uit de voorraad in de schuur, verder geen schade. Ging dan ook aardig slow motion, ik hield m niet meer. Overeind zetten: weet weer waarom ik geen Harley heb . Wel toeschouwers, da voelt nie goe. Waarom gladde plek: Was even daarvoor aan het tanken (snelwegtank, =98), slang in tank, maar er kwam maar niks. "had ik dan toch ergens moeten pinnen eerst?" Ik helemaal rondkijken, maar lette niet op het tankpistool. Plots wel peut, maar pistool zat vanwege rondkijken ernaast. Lachen. Zelfde publiek, bekijks. Gratis vermaak. Ik word oud....

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 31 okt. 2024 14:28 
Ze hebben je toch wel geholpen met het overeind zetten ??!!
....

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 31 okt. 2024 16:00 
brinkcx:
MAST kon me gelukkig helpen met mij en de CX weer overeind zetten.

Ik zag Frans vallen maar geen idee waarom hij viel. Gelukkig viel de schade mee en kon Frans weer op weg naar huis.
Overigens heb ik mijn motor ook wel eens voor de deur op de stoep om laten vallen, jiffy was niet goed uitgeklapt en de motor lag plat voor ik het wist. Heb er iemand bij moeten halen om hem weer overeind te tillen. Best zwaar zo'n motor
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 2 nov. 2024 14:57 
Dan ook het verdere vervolg nog maar even... Na dat uitglijdertje voelde er wat in de rug toch niet zo prettig aan, dokter, fotootje maken, nog meer dokters, uh, drie ribben gebroken blijkbaar. Volgende stamtafel zal dan wel met 4 wielen worden denk ik.

In ieder geval weer ruim de tijd om te zien wat voor werk aan de CX is. Misschien de kuip er maar weer eens afhalen, maar dan moet ik eigenlijk een paar verse vorkpoten hebben (originele versleten). Mocht er iemand hier zij die toch van plan was een setje CX500 Z/A/B vorkpoten weg te doen (33 mm, met aftapschroefje) Lelijk en lek geen bezwaar zolang binnenpoten niet teveel pitjes hebben. Zeldzaam, weet ik

Plezier, Frans

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 2 nov. 2024 15:22 
Dat is niet zo fraai. En het leek eerst nog wel mee te vallen.
Sterkte met je herstel!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#14 | Geplaatst: 2 nov. 2024 21:28 
brinkcx:
Mocht er iemand hier zij die toch van plan was een setje CX500 Z/A/B vorkpoten weg te doen (33 mm, met aftapschroefje) Lelijk en lek geen bezwaar zolang binnenpoten niet teveel pitjes hebben.

Gezien bij Roukama. Dit setje voorvorkpoten. KLIK (schrik niet van de prijs..)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 2 nov. 2024 22:22 | Aangepast door: brinkcx 
MAST:
schrik niet van de prijs.

Dank voor het opzoeken en nee hoor, die koop ik gewoon niet, kost bij elkaar te veel want er hoort ook ander wiel in (heb ik maar band kopen). Er zit nu een prima GL500 voorvork op, origineel voor CX zou mooier en beter zijn als de kuip er af is. Heeft geen haast, en ik heb geloof ik ook nog een set CB400 pootjes die desnoods ook passen. We zien wel en nog weken de tijd om er over na te denken En ik kan die kuip ook gewoon laten zitten natuurlijk.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Woensdag a.s. 30 Oktober, is het weer Veluwestamtafel !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven