Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Van Soest (NL) naar Soest (D)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 15 sept. 2004 12:51 
Ik heb hier even een nieuwe thread van gemaakt omdat het aandacht vraagt:

Gaat er iemand wel op vrijdag van Soest naar Soest (zie ook agenda)? Graag nu reageren, anders moeten we dit even aan Marnikx laten weten. Beetje sneu als hij vanuit Duitsland naar ons komt rijden en er staat niemand te wachten.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 16 sept. 2004 15:04 
Hallo Coen, Soest(NL) is bij mij om de hoek, maar ik kan helaas niet dit weekend. Ik hoop dat er toch nog mensen meegaan, anders is het sneu voor Marnix. Gezien de "vele" reacties vrees ik dat hij niet naar Soest (NL) hoeft te komen.
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 16 sept. 2004 21:44 
Ik ga dus zaterdag. Luc uit Belgie komt en nog twee Duitsers uit Nürnberg. Klein maar fijn. Ik zal verslag doen.

En ik hoef niet in de tent, maar mag bij Marnikx in de schuur. Daar schijnt een bed te staan.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 sept. 2004 16:54 
You lucky guy

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Van Soest (NL) naar Soest (D)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven