Wauw, wat een weekend was het in Vechta. Vooral zaterdag die rit met al die (meer dan) 160 cx-en in 1 lange stoet rondom Vechta. Een slinger van meer dan 2.5 km. Ik kreeg op sommige plekken rillingen op mijn armen wanneer ik die stoet voor en achter mij zag rijden!
Het begon uiteraard, bij binnenkomst: De startfoto. Verder begon het al toen Coen en ik onze "Villa" gingen opzetten. Later het inschrijven met de welkomsschnaps. Ons eerste biertje, het eten, slapen, ontbijt (leek wel of we in de rij van een luxe hotel-ontbijt stonden, zoveel was er), de rit, later die groepsfoto
enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, emz, enz, enz, enz, enz, .....................
Ik kan zo wel doorgaan, maar goed, nu komt over een tijdje ons eigen weekend SJK, en ik verheug me er enorm op. Het zullen niet zoveel motoren zijn, maar ik zal wel mijn vrienden weer terugzien, en dan wordt het weer: enz, enz, enz, enz .....
Er komt vast een uitgebreid verslag en daar zullen de nodige leuke dingen wel in verteld worden, zoals onze hele grote Mascotte Roy. De verjaardagsode aan Joost, die zaterdag 51 jaar geworden is. Enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, ..............
De foto's komen ook vast en dat zal wel meer dan 7 pagina's worden zoals bij Machelen. (ik ga daar immers vanuit, er waren zoveel mannen met die plaatjes aan het schieten waren, dat het niet kan en mag missen dat ze niet op de site geplaatst worden).
Het was gewoon met 1 woord GAAF!!!
Bedankt mensen voor het fijne weekend!
Lieke (die niet meer zonder onze CX-club kan, dus zonder de cx-vrienden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.