Ik krijg regelmatig mailtjes binnen over allerlei motorevenementen. Als echte CX-rijder (met een Pan European als pekelfiets...) zie ik mezelf niet zo gauw verschijnen op een motorRAI met de nieuwste modellen en bijpassende financiering. Maar wat ik binnenkrijg is toch vaak wel sympathiek. Even een paar recente die onze agenda niet halen (want te weinig direct CX gerelateerd), maar wel de moeite waard zijn:
Moto Retro Wieze 2008 (B) op 9 en 10 februariDe 30e editie van Moto Retro belooft opnieuw een voltreffer te worden. Iedereen komt er aan zijn trekken. Om te kopen of te ruilen. Twee grote hallen gevuld met exposanten en een speciale showstand voor de die hards. Gewoon voor de fun of enkel om te genieten van de nostalgie. Of zoekt u juist dat ontbrekende onderdeel. Zie
www.motoretrowieze.be 4de Oldtimerbeurs Hamont (B) op 20 aprilDeze Hamontse beurs heeft zich met meer dan 150 EXPOSANTEN uit verschillende landen op een korte tijd weten op te werken tot één van de populairste oldtimerbeurzen in de regio. Vorig jaar trok de beurs ruim 4000 liefhebbers. Meer info via
www.oldtimerbeurs.beMotortreffen in Pannerden op zondag 13 juli 2008Ieder jaar komen hier duizenden bezoekers en motor-enthousiastelingen. Naast de rit voor de oudjes, waaraan vorig jaar wederom meer dan 150 motoren en brommers deelnamen, is er van alles te doen. Zoals kermis, live-optredens, een braderie en een druk bezochte markt. Zie
motortreffen PannerdenEr zijn er vast meer. Wie vult het rijtje aan ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison