Hallo CX-Vrienden,
In navolging van Breda en Noord-Holland, wil ik in het centrum van Nederland ook een CX-Stamtafel organiseren. In de ledenlijst heb ik gezien, dat in deze omgeving heel veel leden woonachtig zijn en het dus eigenlijk een open deur is om ook hier te starten. Ik heb geïnformeerd bij "De Cantharel", het van der Valk restaurant aan de A1 bij Apeldoorn afslag Hoenderloo, of er een mogelijkheid is, om hier bijelkaar te komen. Omdat ik niet weet hoeveel CXers er komen, blijft het gewoon uitproberen. Het is wel een uitgekiende plek, omdat het zo mooi centraal ligt tussen Ede,Arnhem,Enschede,Zwolle en Amersfoort. Voor de zomer denk ik ook aan het samen rijden van een toertocht van bijv. 75 à 100km, die ik kan maken aan de hand van de On Route CD van Promotor. Ik stel voor, omdat de andere CX-Stamtafels op donderdag en vrijdag zijn, deze op de laatste woensdag van de maand te houden, te beginnen 27 februari a.s. vanaf 20.00 uur. Interesse?? Laat het me weten.
Nog even een vervolg: Ik ben net even naar Bud's Holland Restaurant geweest in Nieuw Milligen, A1 afslag 18, N302 richting Harderwijk, aan de eerste rotonde, Oude Amersfoortseweg. Ik word a.s woensdagavond door de eigenaar gebeld. Leuke lokatie, gezelliger dan de hiervoor genoemde Cantharel in Apeldoorn. Wordt vervolgd.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024