Ik ga ook vean te voren even in de buurt van calais kamperen dan oversteken, volgende dag rustig naar norwich, Vrijdags naar het treffen zondag weer naar huis ook weer via calais.
@reinier denk sjk alleen iets kleiner, vrijdags aankomst (vorig jaar met soep), zaterdags ontbijt, s'middags een toertocht, s'avonds motoren kijken en voor de engelsen zelf is dan tevens hun ledenvergadering. Prijs uitreikingen. Eten en drinken. Zondags onbijt en dan mag je helaas al weer naar huis. Organisatie kan wat rommelig overkomen, niet slecht bedoeld maar het is klein en gezellig. catering wordt door de leden zelf verzorgt.
Vechta is een grote massa aan cx-en, een toertocht, een friteskraam, en twee feesttenten. denk een viervoud van sjk.
Voor mij vanuit noord-limburg is het 4uur rijden naar calais en dan van dover 4uur naar wallcot.
jouw keuze nu een rustig gezellig weekend in de uk, of een overweldigend weekend in vechta. beide zijn een ervaring op zich.
cosmar (balen dat die internationale kalander niet goed werkt)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.