Weer een mooi weekend achter de rug.
De friese motor club organiezeert elke jaar een 11stedentocht voor motoren en auto's. De kaartjes zijn van te voren te bestellen en vol is vol, dat mag ook wel met 3600+ voertuigen.
Werner had de kaartjes in februari al geregeld en we hebben dit weekend op een camping net buiten leeuwaarden doorgebracht.
Ik heb het geluk dat ik morgen weer mag werken dus mag ik nu ook wat schrijven, werner doet het uitgebreide verslag.
We hebben nog verschillende cx-en en gl-en gezien en zo nog wat bekende gezichten.
We hebben ruim 9 uur over 240km gedaan, zo druk was het dat kwam door het goede weer daardoor was het druk op het water, veel open bruggen, en op de weg. Met de stempelkaart die we meekrijgen sta je ook even in de rij voor je stempel.
Uiteindelijk hadden we ons rondje vol en kregen we een mooie plak van Dokkum, vorig jaar franeker, dus 11 ritten elf plakken van elke stad.
Nou dat was het alvast weer voor mij, ik duik mijn bed weer in het was een lange dag.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.