Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

The Dutch Honda CX-V Midzomerdagtocht 2008

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 juni 2008 11:03 
Op de langste dag van het jaar organiseren wij voor de eerste keer de Dutch CX-V Club - Midzomerdagtocht.

We rijden een gevarieerde route van ca. 130 kilometer opgedeeld in 3 etappes. De route leidt langs de grote Friese meren, door groene weilanden en langs historische stadjes als Balk, IJlst en Wieuwerd. Tussenstops maken we onder andere in Sneek, waar we een drabbelkoekenbakkerij (wat?) bezoeken en Raard waar we bij boer Miedema mooie, oude motorfietsen gaan bekijken. We eindigen in het historische en verkeersvrije Sloten waar gelegenheid is samen te eten en de dag af te sluiten. Kortom, alle ingrediënten voor een geslaagde dag. En de avond is lang genoeg om nog met daglicht weer thuis te zijn.

Alle informatie over de Midzomerdagtocht en de route bestanden in TomTom en GPX Exchange formaat vind je in een speciale on-line nieuwsbrief: http://www.swarte.nl/midzomerdagtocht.html.

Wij hopen jullie allen op zaterdag 21 juni as. in Sloten te mogen ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Sieds Hiddema
Laurens Swarte

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 juni 2008 16:33 | Aangepast door: gompie 
Grutjes nog an toe... Dat is deze maand al!
Time flies when you're having fun...
Nou, dan mag ik me dan mentaal op voorbereiden, zeg!
Voor het eerst dat ik een motor heb waar ik niets aan hoef te doen.
Mijn TomTom laat ik wel in de auto, ik rij gewoon Laurens achterna...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 juni 2008 21:26 
21 juni is een populaire dag om iets te organiseren blijkbaar ;-) Dit is evenement nummer 3 waar ik heen moet/ kan/ wil. Helaas heeft de eerste die gepland was, de hoogste prioriteit, dus dit is de zoveelste keer dat ik niet mee kan. Heel jammer, ik heb de tulpenrit ook al gemist. Rijden met Laurens is een feest, dus iedereen met ruimte in de agenda: kom vooral meerijden!!!

Laurens en Sieds, wat leuk dat jullie iets organiseren. Heel veel succes en plezier hierbij!

Schrijver lswarte
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 juni 2008 22:52 
Nou....dit keer rijd ik achteraan hoor! Sieds rules!

Schrijver noman
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 juni 2008 19:19 
Hoi,

Sinds begin dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een (nog niet al te mooie) cx500c en al een tijdje actief op dit forum.
Ik merk wel dat het een soort van vriendenclub is, waar echte liefhebbers
achter schuil gaan.
Vorige week heb ik voor het eerst een rit van ongeveer 70 of 80 kilometer gemaakt om een beetje vertrouwen in de fiets te krijgen.
Nu wil ik wat verder rijden en ook graag wat meer mensen ontmoeten.
Vandaar dat de aangekondigde rit in mijn thuisprovincie mij wel een leuk begin lijkt.

Mijn vraag, ik ben (nog) niet betalend lid van de club, mag ik dan gewoon mee rijden?
Zo ja, waar moet ik me dan aanmelden?
Wat moet ik er van verwachten, een leuke open sfeer of is het echt iets voor "ons-kent-ons"

Nogmaals ik heb geen idee wat ik er van verwachten moet, en als ik hier vragen gesteld heb die beledigend over komen, dan mijn excuus...

Jan.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 juni 2008 20:23 
Iedereen met een CX is welkom. Klik op 'On the road' in de menubalk van het scherm.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver lswarte
Gast 
#7 | Geplaatst: 5 juni 2008 08:15 
Ook als 'niet betalend' lid kun je gewoon meerijden en ben je van harte welkom.

Aanmelden is niet nodig. Als je zin hebt kom je gewoon op de afgesproken tijden op de afgesproken plaats. Je herkent de rest vanzelf...;-)

In mijn beleving is er sprake van een open en ongedwongen sfeer. Wel is het zo dat tijdens de toertochten vaak dezelfde mensen hun neus laten zien. Een soort van 'harde kern' dus.

In tegenstelling tot het aantal aanmeldingen op de site doet vermoeden is het aantal deelnemers van een toerrit niet overweldigend. Meestal zijn het er tussen de 10 en 20. Je krijgt dus vast genoeg aandacht....;-)

Tot 21 juni?

Groetjes,

Laurens.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 juni 2008 16:25 
Helaas....

Deze "harde kerner" moet het laten afweten. Ik heb in Juni bijna elk weekend een afspraak, en alleen de 21ste kan ik vrij weekend houden.
Dan zie ik mijn vrouw ook weer eens een keer.....

Veel plezier allemaal..... en wie maakt er nu een verslag??

Harmony,
Hans.
( die het niet erg vind zijn vrouw te zien )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver lswarte
Gast 
#9 | Geplaatst: 5 juni 2008 21:35 
Ik rijd achteraan, dus ik heb alle tijd......denk ik.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#10 | Geplaatst: 8 juni 2008 14:34 
Laurens, Sieds,

Ik zal zeker van de partij zijn lijkt me eenmooie manier om mijn eerste tocht met de club te rijden. Sieds, voor deze gelegenheid ga je toch zeker wel op een dwarse V-twin of neem je die dikke mee?

Tot 21 Juni! Ik heb er zin in!

Ton

Schrijver lswarte
Gast 
#11 | Geplaatst: 8 juni 2008 23:10 
Die dikke is de enigste die het doet..;-)

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 10 juni 2008 19:36 
Uit Eindhoven is er ook bij

Eric

Schrijver gompie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 11 juni 2008 22:36 
Ik ga nog steeds mee, hoor!
Ik moet alleen nog mijn startknopje schoonmaken.
Het ziet er zo dom uit als ik hem niet starten kan...
Dirck (hoe vinden jullie m'n nieuwe naam?)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver lswarte
Gast 
#14 | Geplaatst: 12 juni 2008 17:12 
@ Boeroe: op een Jiu Korsou kun je bouwen!

@ Gompie: Dirck is prima. Klinkt tenminste vertrouwd.

Schrijver oldsnowman
Gast 
#15 | Geplaatst: 12 juni 2008 23:52 
Hey, ik heb vrij kunnen regelen die dag dus ik zal er ook bij zijn. Kom vanuit Limburg dus dat wordt kilometertjes maken die dag
Tot de 21e
Hans

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 The Dutch Honda CX-V Midzomerdagtocht 2008

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven