Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Theo en Jan op weg naar de Noordkaap

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 juni 2008 08:40 
Hallo Hondamannen/vrouwen,
vanmorgen vroeg is Theo v. Uden samen met Jan vd Goor aan zijn reis naar de Noordkaap begonnen. Samen hebben ze zo'n 7500 km. voor de boeg. Je kunt zijn ervaringen volgen op www.theovanuden.waarbenjij.nu
en je kan daar ook berichten achterlaten . En dat zal hij leuk vinden !
gr. Dianne
theo cx ds

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2008 09:17 | Aangepast door: gompie 
Is het niet met een Messerschmitt, dan is het wel op de motor.
Maar naar de Noordkaap gaat'ie!

Goede reis,
Dick
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2008 09:29 
Ik vraag me nu toch af wat Theo en Jan precies aan het uitspoken zijn na het bekijken van de opgegeven site???
Gompie, voor je bestwil kan je misschien toch tijdens deze rubriek je naam en je signature veranderen :)
Hopelijk hebben ze genoeg antivries en frisse bandjes! Als de site wat minder adult is ga ik ze zeker volgen!
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juni 2008 09:54 | Aangepast door: Hansv 
Wat één puntje al voor een verschil kan maken.

probeer DIT maar eens. Heel wat minder vibraties, behalve dan van een CX....

Harmony,
Hans.
( die ook wel eens puntjes op de I , maar in dit geval een puntje in de URL zet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 juni 2008 10:23 
Oh, jee, wat heb ik nu allemaal teweeg gebracht !!!
voor de volledigheid , het moet dus zijn :
www.theovanuden.waarbenjij.nu
(met dank aan Hans die me er op attent maakte)
gr. Dianne
theo cx ds

Schrijver antonio
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 juni 2008 11:56 
het word wel een SEXI REISJE
past dat allemaal wel in de HELMKOFFER?

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#7 | Geplaatst: 7 juni 2008 17:16 
ja antoino,
nu snap ik wel waarom mannen alleen naar de noordkaap rijden!!! maar dat word een drukke bedoeling daar op die noordkaap, theo en jan, cosmar, en ben en henny.... is er nog wel plek voor de overige busladingen bejaarden? lol

nou ja we houden de noordkaap-gangers allemaal in de gaten. en we verwachten een mooie babbel middag dat ze alle5 hun belevenissen kunnen vertellen (net als die cx'er op de nieuwjaarsborrel)

groetjes werner (wil ook nog eens erheen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver antonio
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 juni 2008 17:42 
maar ja het hoeft allemaal niet met batterijen acu,s genoeg met
al die motoren gr antonio

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 juni 2008 22:51 
Hoi Theo en Jan ,

Als jullie dit lezen goeie reis hier is het prachtig wij zijn weer op de terug reis morgen gaaan we de poolcirkel weer over.

Groetjes Ben en Henny

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 9 juni 2008 13:08 
Hai Dianne,

Ik heb de link even aangepast, nu kan iedereen op de link klikken en komt 'ie meteen op de site van Theo terecht.
Het lijkt me best spannend, als je man zo'n avontuur onderneemt! Sterkte daarbij en veel plezier met de reacties die je krijgt.

Liefs,
Gea

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 9 juni 2008 18:17 
Hoi Gea,

Ik begrijp best dat je in dit draadje de link hebt aangepast. Daar ben je moderator voor, alleen de clou is er nu een beetje vanaf.
De club bestaat vooral uit mannen en er zijn 2 dingen waar ze meestal aan denken: Motoren en .... Juist ja en daarom was dit gewoon eens weer ouderwets lachen.

Lieke
(die nu eenmaal weet dat een mannenwereld anders is dan die van vrouwen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 9 juni 2008 20:08 
1 puntje verwijderen uit het "adres" en je wordt weer doorgelinkt naar het tweede ding waar mannen aan denken. (=geheel voor eigen risico)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 juni 2008 20:53 
En nu staat het draadje dus onder Ritten, tochten en evenementen. Onze Noordkaaprit heeft dat allemaal in zich. Tot nu toe houdt de CX zich goed, en de CB als CX-begeleider ook. Alleen de CB lust hem wel, 1/5e dorstiger.
Morgen weer een rit van 600km naar Jokkmokk. Ik weet het, we gaan veel te hard, het landschap schiet voorbij, Noorwegen doen we straks wat rustiger aan. We hebben nou eenmaal maar drie weken, en geen zes zoals de Moto Guzzi-rijder die we vanavond gesproken hebben.

Groeten
Jan

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 13 juni 2008 23:37 
Hee Jan en Theo,

Wij zijn vandaag goed thuis gekomen uit het hoge noorden,neem je tijd in het door kruisen van Noorwegen want je komt ogen te kort.
Het is en wordt niet onze laatste reis naar Noorwegen er valt daar nog genoeg te zien.
Goede reis verder groetjes Ben en Henny

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Theo en Jan op weg naar de Noordkaap

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven