Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

noordkaap

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 juni 2008 22:14 
we hebben het volbracht, de noordkaap gehaald en bezocht, op donderdag avond 2200 uur met 3500 km achter de kiezen.
Kei skon, we hebben veel plezier en schik samen, mijn cx650 heet voortaan rudolf, dit in navolging van Lieke en de anderen, om de motor een naam te geven, waarom , dat zie je nog wel , werner wordt jaloers.
theo cx ds

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 juni 2008 22:17 
Gefeliciteer met de PRESTATIE.

Tja als je cx rudolf heet, dat moet je bijna de stuurkuipje rood schilderen....

Harmony,
Hans.
( die benieuwd is naar de gedaante verwisseling van de CX )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 juni 2008 22:38 
Heey Yheo en Jan,

Wat een geweldige mijlpaal hebben jullie behaalt zeg! Geweldig. Was het uitzicht mooi??

En natuurlijk kan je niet achter blijven met je motor een naam te geven. De 50's CX, het ArmySpan en de Zilveren SilverWing zijn trots op Rudolf na zoveel kilometers!!

Groet Erik ( Die vandaag de mijlpaal van 15km Wadlopen heeft behaald!! Ik heb geen benen meer over!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2008 22:55 
van Harte met het behalen van de Noordkaap
foto's???????????? die komen nog hoop ik
neem nu rustig de tijd om terug te komen want jullie zijn er zooooooooooooooo snel dat je geen tijd heb gehad om al het moois te zien
volgen de keer een begrenzer er op zodat je wel rond om je heen moet kijken

verder een mooie en veilige thuisrit gewenst
ik blijf lezen
Gr Arnold

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2008 23:42 
Heee Theo en Jan... Top mannen zeg. Coen is best jaloers hoor, en zeker omdat hij de eerste keer ook mee zou gaan. ............................tja en toen kwam ik om de hoek kijken en ook omdat in zijn papa overleden was, maar hij zou het zeker ng wel eens mee willen maken. Maar goed...Gefeliciteerd en nu nog de weg naar huis.

Doe voorzichtig en we zijn zeker benieuwd naar iets tastbaars (foto's!!!)om te zien. Goh en ik ben best benieuwd waarom 'Rudolf' Rudolf heet. Rode neus misschien gekregen van de kou?????

Groetjes
Lieke (en ook natuurlijk Coen en kids)
(die gewoon vindt dat motoren geen dingen zijn, maar wel je maatjes omdat zij je toch heen brengen waar je wilt zijn)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 14 juni 2008 23:44 
@ Erik

Jij ook gefeliciteerd met je wadlopen..... Ik weet uit verhalen van mijn mams dat wadlopen heel spannend en zwaar kan zijn.

Tja alleen wij hebben hier geen wad...... soms alleen watjes ;-) in huis.

Lieke
(die het wadlopen ook wel eens zou willen proberen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#7 | Geplaatst: 15 juni 2008 09:21 
hallo theo en jan,

ik ben al een beetje jaloers, omdat jullie de noordkaap hebben gehaald en ik nogniet. maar nu jij op rudolf rijd moet ik jaloers worden? ik heb hier ook een gewei aan de muur hangen maar heb ook nog een grietje die me wel zal tegenhouden om dat ding op m'n grasmaaier te binden....

groetjes werner (zou het gewei ook met sleutelhangers volhangen...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver puk
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 juni 2008 10:59 
Van harte jan en Theo,
Het is niet zomaar een tochtje of een uitje wat jullie gepresteerd hebben, en dan op motoren van 25 jaar of meer oud!! daar doe ik mijn hoed voor af, en voor mij nog een klein extra accentje omdat het mijn ex cx 650 is, of moet ik nu Rudolfje zeggen.
Knap knap knap, en een behouden thuisrit
vele groetjes Caro en Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 juni 2008 12:21 
Even OT..

Erik : Jij wadlopen, geen benen over.
Ik : Dagje kanoën in de Biesbosch, Oh m'n arme armen......

Maar 't haalt het niet natuurlijk bij de Noordkaap.

Harmony,
Hans.
( meestal niet OT, maar nu even wel )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 juni 2008 17:12 
Schitterende prestatie, voor jullie en de motoren. Blijf nog maar even hangen, want 21 juni gaat de zon niet meer onder. Dat zal ook wel een groot festijn zijn om mee te maken boven de poolcirkel. Proficiat !!!.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 juni 2008 22:51 
@ Lieke, Je moet het echt eens een keer gaan doen MAAR doe het niet onvoorbereid zoals ik. Je moet zien dat je wat (en geen Wad) kilometertjes gaat lopen in de weken voordat je gaat Wadlopen. dat scheelt zeker!

@ Hans, Kanoën heb ik meerdere keren in de vakanties gedaan en daarbij zijn mijn armen nooit "opgeraakt".

Theo en Hans,

Sorry dat we even afdwalen van jullie geweldige onderwerp maar op de fora van Wadlopers en Kanoërs zijn wij Wadjes, daarom hangen wij hier de stoere kerels uit hè Hans?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 18 juni 2008 04:29 
Jan en theo.
Van harte met het behalen van de Noordkaap. Jullie zijn me net een stap voor.
Na mijn tocht door schotland en de trip naar het rodeplein in Moskou (planning voor augustus) staat de Noordkaap op het program.

Doe voorzichtig op de terugweg.

Greetzzz pjot. (die het reisvirus te pakken heeft)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 noordkaap

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven