Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Motordag op het Nijkerkse Plein

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2008 23:21 
Beste Allemaal,

Voor de CXers die de Friese Midzomer toertocht op 21 juni te ver weg vinden is er in ons altijd zonnige Nijkerk een motordag op het Plein. :

NIJKERK - Mariska van Surksum van Café La Vie houdt zaterdag 21 juni een Motordag op het Plein. Iedereen die iets met motoren heeft, wordt een afwisselen programma aangeboden. De organisatie is in handen van Mariska van Surksum van La Vie. Mariska: ''Twee jaar geleden heb ik namens de Stichting Plein Promotie Nijkerk een Motordag georganiseerd. Gezien het succes van die dag heb ik besloten om dit jaar weer een soortgelijk evenement te organiseren. Deze keer echter niet onder de paraplu van de SPPN, maar gewoon op eigen initiatief. Aangezien ik zelf al een paar jaartjes motor rijd leek het mij een goede idee om, in navolging van het succesvolle Speciale Auto Evenement, een Motordag te organiseren.'' Het motorfeest duurt van 12.00 tot 20.00 uur. Er is medewerking van rijschool 'L op 't dak', John van de Bunt Motoren (accessoires en kleding), Joey Nash Cycles (Garderen), Trike (verhuurbedrijf uit Veenendaal). Voor de kinderen is er een minimotorbaan van 8 bij 16 meter waarop gratis een rit gemaakt kan worden. Vanaf 18.00 uur is het Plein het vertrekpunt van de motortoerrit van STIMON. Deelnemers hiervoor kunnen zich vooraf aanmelden bij Henk Karelsen, tel. (033) 2459655 of op de dag zelf nog op het Plein. Voor extra sfeer zorgen enkele terrasjes en de optredens van dj BB en de muziekgroep Heart Of Steel. Wie een aparte, speciale of bijzondere motor bezit en deze graag wil showen op de Motordag, die kan contact opnemen met Mariska van Surksum, tel. 06-54704875.

http://www.deweekkrant.nl/images/library/pictures/1c/5b/7a/aa/3_24nnun01motorendaga4f.jpg

Aanmelden heb ik nog nooit gedaan en mijn 50's CX en GLen paste er altijd nog tussen.

Groet Erik. ( Die zeker zal proberen om erbij te zijn, aleen al om de CX te promoten)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motordag op het Nijkerkse Plein

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven