Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

De poolcirkelweer over

Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 juni 2008 22:19 
Vandaag met de ferry Jektvik/Kilboghan de poolcirkel weer overgevaren,richting zuiden.
We hebben de Lofoten helemaal gehad ,op ons dooie gemak,zelfs sommige stukken dubbel,omdat de ferry gewoon enkele dagen niks deed.
Maar het is prachtig overal.Ik kan iedereen aanraden,rijdt nu eens niet alijd naar france of italie,spanje,maar ga eens Noorwegen doen.
Iedere camping heeft een keuken,zodat we ook nog luxe kunnen koken,en evt binnen aan een tafel kunnen eten,wat we zelf(Jan) hebben klaargemaakt.
Mijn,.motor heeft inmiddels de BT45,helemaal versleten achter,en voor zijn het net schubben,ja Floris,ik heb het niet meer zo op de Bridgestones. 6500 km en helemaal op.Morgen gaan we proberen en andere te scoren.
Op naar Trondheinen Bergen via de anlantische route,gr Theo en Jan.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2008 22:54 
Hoi Jan,

Toch jammer van je bandjes maar hoe komt dat zo hebben jullie veel regen gehad soms want dan slijten ze vluger.
Henny heeft er ook de BT45 onder liggen en die zijn nu na 6500km maar de helft kwijt van het profiel.
Mijn voorband is iets verder afgesleten dan de helft, de achterband zit op de helft ik heb er de BT 021 op liggen.

nog veel plezier daar ik weet het is mooi daar.

Ben en Henny

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 juni 2008 23:01 
Ik blijf jullie avonturen graag volgen. Wat een prachtige natuur.
Zelf leg ik altijd Metzeler Marathon erop bij mijn cx500c, kan ze echt aanbevelen, goede grip en lange levensduur.
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jorgen
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 juni 2008 11:54 
Ik vermoed dat het asfalt zorgt voor de slijtage van de banden.
Naar ik meen is deze naar het noorden toe iets ruwer.
Groeten, Jörgen

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 juni 2008 14:53 
een veilige reis naar huis verder. veel plezier.
groet, theoj

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 juni 2008 16:04 
Jullie geven het gevoel 'asfaltvreters' een geheel nieuwe inhoud...!
goede reis!
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 De poolcirkelweer over

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ chantal ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven