Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Weinig CX'en tijdens Wieringerwerf op wielen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2008 08:38 
Al jarenlang maakt Ouwe Jan reclame voor Wieringerwerf op Wielen. Een geweldig evenement met allerlei voertuigen. Nu kreeg ik een mailje van O.J. waarin hij aangaf dat het aantal CX'en dit keer toch weer teleurstellend was: 4. Daarom bij deze nu alvast een oproep om volgend jaar massaal bij de start te verschijnen.

Onderstaand een foto van onze oudste biker tijdens W0W. Maar waar rijdt ie nou op ...... ?

Ouwe Jan op wielen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2008 09:25 
Is dat niet die eencilinder CX?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 juni 2008 09:31 
Weet niet of hij mij heeft meegeteld en of ik een van de vier was. Zelf heb ik er maar 1 gezien. Ik was wat laat en ben daarom niet bij OJ langs geweest. Heb hem verder ook niet gezien. Was mooi weer, veel mensen op de been, ook in de dorpjes onderweg.

Schrijver Ratz
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 juli 2008 07:19 
Volgende keer maar eens kijken of ik mee ga, en misschien meerdere mensen van hier :)
Het is in de buurt dus is het te doen :p

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weinig CX'en tijdens Wieringerwerf op wielen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven