Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Op naar Wörnitz

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 25 juli 2008 14:18 
Ikke niet, maar wel Coen, Michael en Robin.

Coen en Robin (op Angel) zijn zo rond 12.40 uit Woerden (waar ik werk om mij nog een knuf te geven) naar Ede vertrokken om Michael op te halen.

Vanuit daar gaan ze naar Wörnitz om daar de Zuid-Duitse Treffen bij te wonen. De mannen hebben hun zwembroek meegenomen, want (tot nu toe) het zou mooi weer worden.

Michael en Coen zijn vorig jaar ook al geweest. Ze hebben toen een tussenstop bij Karl-Heinz gemaakt. Of laat ik het zo zeggen: De reden was Karl-Heinz, met toeval Wörnitz-Treffen als slaapplaats. Heel gezellig moest het geweest zijn. Ze zullen dit keer, net zoals in Vechta, ook nog wel even aan Karl-Heinz denken.

Door mijn werk en ook die ruime 600km die ze moeten afleggen, zag ik er zelf vanaf. Maar ik treur niet. Want wij overgebleven dames gaan er dit weekend ook wat van maken ;-) !

Ze zullen foto's maken en er zal ook wel een verslagje komen.... althans daar ga ik vanuit.

Lieke
(die niet weet of er nog meer cx-rijders naar Wörnitz gaan)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juli 2008 15:24 
Tijdens een tankstop bij 'De Haan' werd ik nog aangesproken door een bekende. Of ik ook naar Duitsland ging.....

Ik heb heel even gedacht van 'Wornitz, leuke oefening voor Deens treffen'. Maar na overleg met het thuisfront werd toch besloten om SJK, en daarna Denemarken te doen, en dan vind ze het wel weer genoeg....

Ik zei nog : 'Ga mee' maar dat is net een stapje te ver.

Veel plezier op het thuisfront!

Harmony,
Hans.
( vind het voornemen 'Deens treffen' toch wel spannend )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juli 2008 15:44 
ik ben nu nog aan het werken, maar straks (17:30-18:00) rijdt ik ook aan. Dan kunnen coen en micheal me bijschijnen als ik de tent opzet.
Zal wel 22:30-23:00 worden voordat ik aankom

cosmar (hmm zwembroek misschien een goed idee)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 25 juli 2008 23:51 
Het laatste nieuws:

De mannen (die van ons dan red. Maria en L.V.) zijn goed aangekomen. Na het opzetten van hun tentje hebben ze gebeld. En ze zaten toen aan het bier!!!!! Lekker toch? Robin nog aan de telefoon gehad en heb zeker voor hem hele grote waardering: ruim 600 km achterop.

Nu het andere nieuws. Cosmar is ook aangekomen. Heelhuids. Wilde zijn tent opzetten..........maar domdomdom......tentstokken vergeten ....(red. hihi). Hij slaapt nu bij M. De wederhelft van deze M. Ze staat het toe, mits............De consequenties heeft hij via mij per sms doorgekregen.

Maar goed, mocht ik nog meer nieuws te horen krijgen, via sms of weet ik wat, dan zal ik het op de site vermelden.

L.V.
(die lekker met deze M. aan de wijn zit om van het warme weer te genieten.....slapen lukt toch niet zonder haar M en de V (voor degene die het nog niet weten zie draadje van vandaag Gefeliciteerd.... staat voor rettizrooV)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 26 juli 2008 10:54 
Laatste update:

Vanmorgen om 10 uur werd ik met een heel lief smsje wakker gemaakt. Coen, Michael en Robin zaten al het ontbijt of wij dat ook al zaten... (niet dus).

Ik blij, had al een smsje en M. nog niet. 2 tellen later kreeg zij er ook 1... en een schik had ze. Ze had er twee...flauw he? ;-) Maar het nieuws was lache!!!

Michaels luchtbedje is lek en heeft dus op de grond geslapen.
Wat zal er nu gebeuren? Aantal opties:
- Hij duikt vanavond bij Cosmar op het luchtbedje.
- Hij duikt vanavond bij Coen in de tent en schopt Robin bij Cosmar in het tentje en kruipt lekker tegen Coen aan.
- Hij koopt vanmiddag bij een speciaalzaak een nieuw bedje.
Of zal hij dit alles negeren en slaapt gewoon op de grond?????????

U wordt op de hoogte gehouden....

L.V.
(Die heerlijk in haar eigen bed heeft geslapen, ondanks dat ze wel iemand wel gemist heeft.)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 27 juli 2008 11:27 
Laatste update:

Gisteravond bij het laaste 'weltrusten'-smsje ging Coen eens eerder naar bed dan Michael en Cosmar. Die twee zaten nog bij het vuur... Is ook niet zo gek eigenlijk als je samen een tentje moet delen...... Dan is het samen opstaan en samen naar bed ;-)

Vanmorgen iets na tienen kreeg ik een smsje van Coen dat ze binnen een paar minuten gingen rijden. Ik ben benieuwd hoe lang ze er nu over doen. Over de heenreis hebben ze er 8 uur over gedaan.

we shall see.

Lieke
(die het toch fijn vindt wanneer de mannen thuis zijn, hier staat dan ook voor hun ons top-taartje van ons huwelijksfeest klaar, want die mag je immers na een jaar pas aansnijden, ok het is een week later, maar wel een betere gelegenheid)

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 juli 2008 15:55 
nog geleliciteerd dan hè, met jullie éénjarig huwelijksfeest!
Angel krijgt wel meteen de vuurdoop, 1200 km in een weekend.
(had er niemand een plakkertje voor het lekke luchtbed van Michael?)
groet theoj.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 juli 2008 17:33 
Verschrikkelijk zo een treffen.
Kom je aan in het pikke donker (23:00). Zet je motor op de zijstandaard en pakt je spullen uit. "Huh waar zijn die krengen nu weer" (tentstokken).
staan er meteen twee duitsers langsje "kunnen wir helfen". Nee dus dat gaat zo lastig zonder die stokken. "kein probleem kanst bei mir ins zelt".
Nog geen 2 minuten daar en je wordt al meteen geholpen, waar vind je zoiets nog?
Ben met deze aardige meneer mee gelopen en zag Coen, Michael en Robin bij het vuur zitten. Probleem uitgelegt en gelukkig voor mij had micheal een extra grote tent bij waar ik mijn slaapzak in uit mocht rollen (was ook een lange rit ;) )
Michael neemt voortaan een kleiner tentje mee of als hij weet wie er komt belt hij vantevoren of ze ook wel alles meenemen.
Zaterdag zijn we s'ochtends wezen zwemmen en s'middags hebben we een middeleeuwse stad bezocht.
S'avonds lekker worstjes gebraden op het kampvuur en lekker eromheen zitten kletsen.
Vandaag was het erg lastig om terug te rijden want een zonnetje is leuk maar nu was het toch wel erg warm op de motor.
Michael bedankt, Maria ook.

Cosmar (die zijn zonnebrand nu een beetje gaat verzorgen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 27 juli 2008 21:37 
Ja, ook wij zijn weer thuis. Om 18.00 reden we Linschoten binnen. Het was een lange warme rit. Ben nu best moe. Zit even na te genieten in de tuin met een roséetje (of is dit nog heel erg in lijn met bovenstaande ?).

Het was weer een superweekend. Treffen was weer anders dan andere. Ik heb me voorgenomen deze week een verslagje te schrijven voor de site. Ik hou het daarom nu even kort.

Jongens bedankt voor het superweekend. Meiden: bedankt voor het bijhouden van de roddels hier op het prikbord.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Op naar Wörnitz

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven