Verschrikkelijk zo een treffen.
Kom je aan in het pikke donker (23:00). Zet je motor op de zijstandaard en pakt je spullen uit. "Huh waar zijn die krengen nu weer" (tentstokken).
staan er meteen twee duitsers langsje "kunnen wir helfen". Nee dus dat gaat zo lastig zonder die stokken. "kein probleem kanst bei mir ins zelt".
Nog geen 2 minuten daar en je wordt al meteen geholpen, waar vind je zoiets nog?
Ben met deze aardige meneer mee gelopen en zag Coen, Michael en Robin bij het vuur zitten. Probleem uitgelegt en gelukkig voor mij had micheal een extra grote tent bij waar ik mijn slaapzak in uit mocht rollen (was ook een lange rit ;) )
Michael neemt voortaan een kleiner tentje mee of als hij weet wie er komt belt hij vantevoren of ze ook wel alles meenemen.
Zaterdag zijn we s'ochtends wezen zwemmen en s'middags hebben we een middeleeuwse stad bezocht.
S'avonds lekker worstjes gebraden op het kampvuur en lekker eromheen zitten kletsen.
Vandaag was het erg lastig om terug te rijden want een zonnetje is leuk maar nu was het toch wel erg warm op de motor.
Michael bedankt, Maria ook.
Cosmar (die zijn zonnebrand nu een beetje gaat verzorgen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.