Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Custom Show Amersfoort

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 sept. 2008 22:10 | Aangepast door: Erik1 
http://www.confederates-mc.com/images/customshow/custom08.jpg

Op zondag 14 september 2008 organiseren Bar de Flame en de Confederates M.C. weer de jaarlijkse Customshow.

Naast de motorshow zijn er ook vele kraampjes, kunt u eten en drinken en genieten van de live muziek.
Ook aan de kinderen is gedacht en zij kunnen zich lekker uitleven op o.a. springkussens en in de draaimolen.

Op de dag zelf zijn er in Amersfoort ook de Keistad feesten, dus reken op een grote drukte!

De locatie is rondom Bar de Flame, Arnhemseweg 31 in het centrum van Amersfoort.
De route hierheen wordt aangegeven met borden "Customshow"
Uw auto kunt u in de nabijgelegen parkeergarage "Koesteeg" parkeren.
Iedereen en alle merken zijn welkom.

De aanvang is om 12.00 uur en eindigt om 18.00 uur.

Meer info : ZIE HIER
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 sept. 2008 10:26 
Erik, ik kan er niet bij aanwezig zijn.
Ik zit dan bij de silverwing club.

Die kleppendeksels komen jouw kant wel op.
Laat me even weten of ze gezandstraalt moeten zijn of niet.
Groetjes marco, en hier op het werk loopt het allemaal eindelijk een stuk beter. Ik ga er eindelijk mijn draai in vinden.
Tot later....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 sept. 2008 12:41 
Heey Marco,

Van zondag is jammer!
De deksels mogen gestraald zijn

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 sept. 2008 00:39 
Nou, mensen, ik heb me prima vermaakt in Amersfoort afgelopen zondag!! Het was zeer de moeite waard zoals ieder jaar. Veel mooie motoren gezien, enige ideën opgedaan, nu de tijd nog zien te vinden...

Groet Erik.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Custom Show Amersfoort

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven