Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

CX-rijders noord Nederland treffen elkaar op 28 September in Ruinen

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 sept. 2008 20:14 
Goed hier komt ie dan.

Uit een eerder topic bleek dat er behoefte was aan een mogelijkheid mede cx'ers te treffen, een beetje te sleutelen en natuurlijk te oh'en over motoren. De vraag kwam uit het noorden en aangezien ik redelijk noord woon heb ik aangeven dat zoiets wel bij ons thuis geregeld kon worden, een datum werd ook al geopperd.
Welnu het gaat lukken!!
Natuurlijk niet alleen voor noordelingen maar voor elke cx'er die het leuk vindt staat onze deur zondag 28 september open vanaf een uur of 11 tot een uur of 4.
Een echt programma lijkt me niet nodig maar Andre heeft aangegeven dat ie graag wat aan zijn GL wil doen en hij zal die dan ook meebrengen.
Koffie is er zowieso en ook voor een lunch wordt gezorgd, indien het lekker weer is doen we dat buiten en anders binnen. Indien gewenst zouden we s'middags even een rondje Dwingelderveld kunnen rijden maar dat hoeft natuurlijk niet.
Wel zou ik graag weten wie er van plan zijn te komen ivm de lunch, een bijdrage in de kosten voor de luch is natuurlijk ook welkom en ik dacht aan 2 euro per persoon.

Hier nog even het adres:
Ton Oostveen
Armstraat 15
7963RL Ruinen

Groeten en wellicht tot zondag.

Ton

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 21 sept. 2008 20:16 
Nou dan meld ik mij als 1e aan.

Is het nog nodig, dat ik gereedschap mee neem?/

Ton jij weet wel zo,n beetje wat ik voor handen heb.

Paul

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 sept. 2008 20:18 
Nog even een huishoudelijke mededeling, graag opgeven uiterlijk woensdag avond 24 september dan hebben we nog voldoende tijd voor de inkopen.

Ton & Els

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 21 sept. 2008 20:19 
hoi ton,

inderdaad een leuk idee maar helaas, wij zijn dat weekend met mijn moeder een weekendje duitsland in...

groetjes werner (die volgende week met de auto rijd)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 sept. 2008 22:08 
Heey Ton,

Geweldig idee. Ik zou er ook graag bij zijn. Helaas ben ik al van 8 tot 1 uur onder de pannen en om daarna nog te komen wordt wat kort. Een andere keer kom ik graag!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Lemmy
Gast 
#6 | Geplaatst: 21 sept. 2008 22:37 | Aangepast door: Lemmy 
Ik ben wel van de partij!

Is er die dag nog behoefte aan bijv een luchtsleutel?

22/9:
Ik kan overigens niet tot 4 uur aanwezig zijn: mijn oma wordt 150 (of zoiets); dus denk dat ik rond 2 uur weer afzwaai.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 sept. 2008 22:44 
Helaas Ton, ik zit in Amsterdam en kan niet komen, zien we elkaar nog a.s. woensdag op Stamtafel Veluwe?
Groetjes
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver bladblazer
Gast 
#8 | Geplaatst: 22 sept. 2008 16:21 
Bij deze meld ik mij ook aan!

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#9 | Geplaatst: 23 sept. 2008 08:52 
Hier nog even mijn telefoonnummer, just in case..... 0522 472333

Groeten

Ton

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 24 sept. 2008 17:28 
goed nieuws. opa en oma hebben de kleine dus, ik ben zondag van de partij.

ik lees dat er ook eventueel een rondje dwingelerveld gereden wordt. ikzelf heb dan geen werkende motor tot mijn beschikking omdat ik de klusmotor mee neem,dus als er niet gesleuteld gaat worden en alleen maar gereden,dan neem ik de werkende "oude dame"mee..

ik hoor het wel..

Andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 26 sept. 2008 00:18 
heuh...
zegt u het maar....
wat gaan we doen?

andre

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#12 | Geplaatst: 26 sept. 2008 14:25 
Hallo CX vrienden,

Ik heb tot nu toe 4 aanmeldingen waarbij de deelname van Bladblazer nog onzeker is vanwege startmotor problemen, dat lees ik tenminste in het topic dat hij hierover opende.
Niet een echt grote groep maar de aankondiging was dan ook erg kort van te voren en ik wil het wel graag door laten gaan om het concept eens uit te proberen.
Andre, ik stel voor dat je je GL meebrengt die gerepareert moet worden en dat we het ritje maar een andere keer rijden, Lemmy gaf ook al aan dat ie eerder weg moet dus laten we ons maar concentreren op sleutelen, kletsen en koffiedrinken.
Mochten er nog cx'ers zijn die nu nog bedenken toch te willen komen dan is dat echt geen probleem hoor, die vooraanmelding was vooral van belang om uit te vinden of er 5 of 25 man verwacht mochten worden.

Gegroet en wellicht tot zondag!

Ton

Gast 
#13 | Geplaatst: 26 sept. 2008 14:37 
Is er nog behoefte aan gereedschap, synchro set o.i.d.?

Laat het weten en indien aanwezig, neem ik het mee, desnoods hang ik de freebird erachter.

paul

Schrijver Lemmy
Gast 
#14 | Geplaatst: 26 sept. 2008 18:38 
@ Paul: synchro is misschien wel een goed idee; kunnen we de carbs een keertje goed laten afstellen.

Gast 
#15 | Geplaatst: 26 sept. 2008 21:13 
Neem ik mee Lemmy en als er nog meer wensen, laat maar weten.

Paul

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX-rijders noord Nederland treffen elkaar op 28 September in Ruinen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven