Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

kleppendekselrace

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 8 nov. 2008 08:05 
hallo mede kleppendekselracers,

er zijn tot nu toe nogmaar 4 inschrijvingen, dus dat word een 75% podiumplaats hihi...

weet niet of er ondertussen al een kleppendeksel schaarte is ontstaan of dat ze al duur verkocht worden, maar bouw je wagen en schrijf je in.
(zie verdere info op; on the road)

we zijn ook nogsteeds druk op zoek naar een geschikte lokatie, als je iets weet laat het ons weten, gewoon even een mailtje naar erik of mij.

verder zeg ik aleen nogmaar; bouw ze...

groetjes erik en werner (race commissie)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 nov. 2008 08:29 
Deze race moet ook groeien,
geef het wat tijd, dan moet jij eens zien.
groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 nov. 2008 18:38 | Aangepast door: Hansv 
Kleppendekselracers....

(leuk woord voor galgje)

Hij is er, of is het een zij?

Hout en metaal en plastic, tezamen met een kleppendeksel en nog wat materiaal geeft ons de
kleppendeksel
"Harmonia Axyridis", zeer vrij vertaald als 'Harmony met starre assen' of ook wel 'Harmony assen rijder'

Een kleppendeksel uitvoering van het Aziatisch Veelkleurig Lieveheersbeestje.

Hoe het zo gekomen is, is HIER te lezen.

Harmony,
Hans.
( die nu de inschrijving in orde gaat maken. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 nov. 2008 15:00 
Nou Hans, je staat er bij hoor, op de kleppendekselracerssite. Ook de eerste foto's van de materialen van de baan staan er op. Er moet nog eea geregeld worden maar zaterdag kunnen we aan de gang met het bouwen van de baan!!

Er zijn natuurlijk mensen welkom om te helpen met bouwen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 9 nov. 2008 18:47 
hallo hans,

dat is een mooie kleppendekselracer, ik ben helemaal ontroerd door het lieveheersbeestje!

na het lezen van het verhaal op jou site met de bijbehoorende foto's ben ik er weer helemaal stil van...

groetjes werner (die nu wel competitie gevoel gaat krijgen)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 nov. 2008 19:18 | Aangepast door: Hansv 
Op de 'Kleppendekselrace site' staat het volgende bij 'Het wedstrijdveld'

De start wordt gegeven door het opheffen van een balk door middel van een centrale hefboom zodat de twee bolides tegelijkertijd vertrekken.

Op de foto's is te zien dat er een blokkerpin is bij de start die (naar ik hoop) naar BENEDEN wegvalt. Klopt dat?
Want anders is een hogere wagen in het nadeel als we te maken hebben met een balk die OMHOOG de wagens laat starten.
Bovendien komen de antennes van de Harmonia Axyridis misschien in de knoop met het startmechanisme.

TIP: Maak je wagen zo hoog mogelijk .... dan start je een paar tienden van een seconde eerder.......

Harmony,
Hans.
( niet zo heel competatief ingesteld )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 nov. 2008 20:43 
Hans,

Ik moet nog met het ontwerp beginnen, ik loop zelf met een ander idee maar dat bekijk ik waarschijnlijk ter plekke tijdens het bouwen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 9 nov. 2008 21:09 
ik hoop ook naar beneden hans, anders is de kaas en worst al weg voordat de racer wegrijd en lopen die ratten van mij niet harder... om de auto sneller te laten gaan

groetjes werner (heeft ook ideeën)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 nov. 2008 20:59 | Aangepast door: Erik1 
Ook Grietje d'r geknoopte kleppendeksel staat op de site!! Het is een schitterende deksel aan het worden!! Grietje, succes met de afbouw!!

HIER staat de link, onderaan.

Groet Erik.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 kleppendekselrace

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven