Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Bollenstreek meeting

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 feb. 2009 22:18 
Hoi allemaal,

Aangezien ik in de Bollenstreek woon, en er voor zover ik te weten ben gekomen, er een aantal mensen hier wonen.. Dacht ik dat het leuk zou zijn om hier in de buurt ook een Stamtafel te organiseren..

Zo een keer in de maand of een keer in de twee maanden..

Ik woon zelf in Voorhout, (nog net in de bollen streek) en weet dat hier in iedergeval zeker nog een paar mensen in de buurt wonen.. (noordwijk /noordwijkerhout, voorhout, Leiden...
(zijn er in iedergeval al vier, wie leert mij klaverjassen )
Ook van verderweg zijn CX'ers en GL rijders natuurlijk welkom..

Hier in het mooie Voorhout, vlakbij Tulipland (www.tulipland.nl) zijn een aantal leuke uitspanningen, waaruit we kunnen kiezen.. haha, zat te doen hier..!!!

laat me weten, en ik ga informeren bij de diverse uitspanningen, wanneer (op welke dag van de maand) we eventueel welkom zijn.. {parkeren moet geen probleem zijn }

Groeten,

Dick
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 feb. 2009 22:26 
Dick,
Gewoon een locatie zoeken en beginnen, zo hebben wij het hier in Noord ook gedaan en hoewel we nog in een soort groeifase zitten, is het inmiddels al een begrip.

Als je wacht op reactie,s voorafgaand aan het opstarten van een nwe. stamtafel, word het mogelijk een teleurstelling.

Voorhout, had je daar niet in de buurt: het eiland van Ome Nick?

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 feb. 2009 22:47 
Hoi Paul,

Bedankt voor je opmerkingen..

Eiland van Ome Nick is in de buurt, maar is in Voorschoten.. hier in Voorhout, is er het Soldaatje, en Welgelegen, De Toog, Boerhave, Winnersclub, en ik zal vast nog wat vergeten zijn....

Ik zelf denk dan aan Welgelegen, of het Soldaatje..

Voor een datum denk ik aan een Donderdag, Laatste van de maand?

Groeten,

Dick

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 feb. 2009 10:23 
Voorhout dat is niet ver dus als je daar iets organiseert dan kom ik denk ik wel even kijken maar dan moet ik natuurlijk wel tijd hebben. Laat maar een datum weten en een plaats. Er zijn volgens mij redelijk wat mensen in de niet al te verre nabijheid dus het zou zelfs ook nog eens druk kunnen worden.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 feb. 2009 15:24 | Aangepast door: Jan 
Kan iemand van de bollentafel de Tulpenrit mee organiseren? Zie:
http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=3&topic=7888

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 feb. 2009 23:14 
Hoi Dick,

Ik ondersteun je initiatief van harte.
Ik woon in Heemstede en ben een aantal keren naar Schagen geweest.
Dat vind ik niet te ver, edoch die 1e vrijdag van de maand komt me niet altijd goed uit.
Om dus vervolgens ééns per n maanden een keer "hier in de buurt" bij elkaar te komen lijkt me wel leuk.
Ik ben niet zo bekend met uitspanningen, helaas.

Groet, Joost Hilders, Heemstede
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 maart 2009 18:01 
Hallo Dick,

Heb je al eens kans gehad om iets uit te werken. Het is namenlijk wel ineens stil gevallen hieromtrend maar het lijkt me best leuk om een stamtafel in de buurt te hebben.

Zelf heb ik het momenteel veel te druk om om mij hierin te verdiepen anders had ik mischien ook nog wel even erover nageddacht. Als dit niet van de grond komt mischien iets voor mij om over na te denken ni de nabije toekomst.

Wouter

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 maart 2009 20:58 | Aangepast door: Oeroeboeroe 
Zo, ben even een beetje (te) veel weggeweest om te kunnen informeren.

Maar hier rondgevraagd, en de beste avond is de maandag, dan is het rustig, dus meer plek voor "ons". Parkeren van CX'en en GL'en geen probleem, auto's passen ook op de parkeerplaats...

Dus bij deze de laatste maandag van de maand.
Eerste keer wordt het dan maandag 30 Maart om 20:00 uur
Stamtafel "Bollenstreek"???

Laat me wel even weten of je komt, dan kan ik ze alvast een beetje voorbereiden op het aantal mensen..

Misschien ook een onderwerp van gesprek om eens te kijken naar de vraag van het bestuur (Jan) om de "tulpenrit" te organiseren, of er in iedergeval een bijdrage aan te leveren..

Plaats Cafe Slijterij Welgelegen
Jacoba van Beierenweg 90
2215 KZ Voorhout
telefoon 0252 211753
www.cafe-welgelegen.nl

Groeten,

Dick

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 maart 2009 22:56 
Hoi Dick,

Ik heb maandag 30 maart vast in mijn agenda gezet.; was nog vrij.
Zondag 29 maart gaat de zomertijd in, dus met een beetje geluk is dan mijn custom weer rijklaar.
Anders wordt het de CB750k , dat is tenslotte ook Honda.

Groet, Joost Hilders, Heemstede
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 maart 2009 21:11 
Leuk dat het door gaat. De maandagavond is een goede keus. Dat moet mij wel lukken maar dan moet ik wel even vreemd gaan want de CX is nog niet op de weg. (Ik ben de sleutels in de verhuizing kwijt geraakt en nog steeds naarstig op zoek)

Wouter

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 maart 2009 19:54 
Joost, Wouter, en anderen die het in de agenda hebben, maar hier nog niet gereageerd hebben, Van harte!!

De "koffie" staat klaar. en ik verheug me er heel erg op.. als het droog is kom in op de "Dwarsligger", en anders op een andere manier.. :D (DAX 125 ) hahaha

Wouter, jammer dat je je sleutels niet kan vinden.. zitten ze er soms nog in?, in je jas?....

Ik hoop dat er nog meer mensen komen...

Groeten,

Dick

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 30 maart 2009 17:50 
Goed, Sleutel probleem is opgelost. Na wat rond graven ni mijn schuur vond ik nog een contactslot met sleutel. Gisteren gemonteerd en dat werkt. Batterij is nu ook weer opgeladen. Nog even monteren en banden spanning cnotroleren. Achterom even wat los halen en de CX gaat dan vanavond weer de weg op mits ie wel start natuurlijk.

Tot straks!

Wouter

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Bollenstreek meeting

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven