Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Vallei der Koningen, 18-20 sept 2009

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 feb. 2009 23:15 | Aangepast door: Roelof 
Op verzoek van Mike Poitiers onderstaand verzoek van de 2de (kleine) Franse CX Club geplaatst. Hij wil graag zo spoedig mogelijk weten of er interesse is voor de mooie initiatief van deze Club. De rally is in de Loire vallei tussen Orleans en Tours.

De kosten bedragen € 65,- P/P voor verblijf in een Hostel, incl. ontbijt, diner en picknik lunch op zondag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, afhankelijk van de respons wordt er nog accomodatie bijgeregeld.

Zie http://hondacx.com en http://www.cx-gl.org.uk/

Graag hieronder aanmelden, speel ik het a.s. dinsdag door naar Mike. Ik ga nog vragen of kamperen mogelijk is.

Posted: 07 Feb 2009 12:58 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Bookings have opened for this event

accomodation will be in a hostel

projected costs are 65 euros per person for 2 nights in hostel, including breakfast and dinner and a picnic lunch saturday

Places are limited or if the demand is great they will look for additonal accomodation

SO BOOK YOU PLACE NOW OR MISS OUT
- payment is not immediately due but they need to know numbers , urgently before tuesday night

Ooievaar,

Roelof .
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 feb. 2009 15:47 
Dat zou voor mij, als ik de afstand eens bekijk, toch wel een dikke 750 km, zo niet 800 km zijn. En dan door Antwerpen en Parijs heen.
Als ik hier aan zou beginnen dan denk ik dat het verstandig zou zijn om ergens bij Lille of zo een extra overnachting te doen. Want ik heb ooit eens 700 km per motor gedaan in 1 dag...
Het gaat, dat wel......

Harmony,
Hans.
( die denkt dat dit niet op z'n tour kalender 2009 komt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 feb. 2009 19:17 | Aangepast door: Roelof 
Hoi Hans,

Misschien is de 'grote' rally in Alsace dan iets voor jou? Is van 30 mei t/m 1 juni. Zie "On the Road" en http://www.cxclub.org/ .

Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met afstanden rijden. Zolang ik maar zelf het tempo kan bepalen. Dat is de reden dat ik meestal alleen (met Anja achterop) reis.

Roelof (die nog niet aan jaarlijks onderhoud is toegekomen, laat staan het invullen van de toerkalender) .

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 feb. 2009 23:04 
Roelof,

Ik heb aan die bijeenkomst in de Elzas gedacht, maar ga nu voor de Elfstedentocht, 2de pinksterdag, datzelfde weekend.
Geeft me iets meer kans om op de 31ste nog een stukje van mijn zoon's verjaardag mee te maken.

Harmony,
Hans.
( maar misschien veranderd de persoonlijke tourkalender nog..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 feb. 2009 13:36 
Wij zijn van plan om er heen te gaan.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 feb. 2009 19:54 
Hallo Joost,

Even voor de duidelijkheid, je gaat naar Alsace in mei of naar de Loire in september?

Voor Alsace graag zelf inschrijven.

Groet, Roelof

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vallei der Koningen, 18-20 sept 2009

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven