Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

ALARM !!! 11stedentocht is op 1 juni = 2e Pinksterdag

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 feb. 2009 10:56 
Werner, om je een motorloos Friesland te besparen : De Elfstedentocht voor motoren is op 1 juni , 2de Pinksterdag en niet op 2de Paasdag. Het valt dus samen met de verjaardag van de Franse CX Club.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 13 feb. 2009 11:29 
nou henk,

ik weet niet waar je 2de paasdag ziet staan? maar in mijn andere draadje (weet niet hoe ik dat hier moet knippen en plakken) heb ik gewoon 2e pinksterdag staan hoor. ik ga hem voor de 9e keer rijden en het is elk jaar op dezelfde datum hihi

groetjes werner (wel eens abuis maar nu niet)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 13 feb. 2009 11:31 
he henk,

weet dus niet hoe ik de link van het andere draadje hier moet plaatsen, dus dan maar even zo;

Geplaatst: 11 feb. 2009 06:25
Reactie Quote

ja het is weer zover, over een tijdje (2e pinksterdag) gaan we hem weer rijden; de tocht der tochten de 11stedentocht, dit word georganiseerd vanuit de friesche motorclub; http://www.frieschemotorclub.nl/index.html en wij maken er altijd een heel weekend van op de camping; http://www.hiddemastate.nl/

het is een tocht die werkt met voorinschrijving, voor degene die intresse hebben om hem te rijden; ik ga toch startkaarten bestellen dus 1 meer of minder maakt niet uit, hoemeer tegelijk hoe liever! kosten startkaart waarschijnlijk net als vorig jaar 12 euro. herrinnering een mooie plaquette van 1 van de 11 steden.
inschrijving begint op zondag 8 maart dus als als ik ook jou startkaart mag bestellen laat het me dan maar weten?

groetjes werner (ga hem voor de 9e keer rijden)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 feb. 2009 13:22 | Aangepast door: sieds 
Welkom op onze familiecamping "HIDDEMASTATE" bij Leeuwarden
Heb nog niet kunnen achterhalen of dit iets met mijn familie te maken heeft.
Hiddema's komen al 300 jaar uit Holwerd (veerboot naar Ameland).

In de AGENDA links staat 2e paasdag 13 april Elfstedentocht Friesland, dit moet dus 1 juni zijn !!

Groeten Sieds Hiddema
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 ALARM !!! 11stedentocht is op 1 juni = 2e Pinksterdag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven