Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

motorzegening grubbenvorst

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2009 19:49 
Zondag 19 april vindt in het prachtige Noord-limburgse Grubbenvorst de jaarlijkse motorzegening weer plaats.
Om iedereen de gelegenheid te geven dit mee te maken wil ik er een leuk weekend van maken.
Zaterdag 18 april kunnen degene die willen bij mij komen kamperen. Ik heb twee grasveldjes ter beschikking en voor de stoere bikers onder ons ook nog een bos waar een tent opgezet kan worden. 's avonds zorg ik voor een bbq en voor zondag ochtend een ontbijt. Na het ontbijt kunnen we rustig naar Grubbenvorst rijden zodat we onze motoren daar rond 10 uur op het plein kunnen parkeren.
De kampeer spullen kunnen bij mij blijven liggen zodat je niet met een volle motor naar de zegening hoeft. (+-20km naar grubbenvorst)
Alles en iedereen is welkom om mee te rijden naar Grubbenvorst.
Opgeven kan tot 4 april (geeft mij wat tijd om ervoor te zorgen dat iedereen iets lekker op de bbq heeft) op cosmargommers(at)gmail.com.
Voor het eten en drinken vraag ik een kleine bijdrage van euro 15,00.

Dan hoop ik jullie 18 april te mogen ontvangen.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2009 20:54 
Vorig jaar brak, toen ik helemaal klaar stond om naar de motor-zegening te gaan, nog achter het huis, de gaskabel van mijn "rode Rakker".
Kennelijk was de zegening toen niet voor me weggelegd.
Dit jaar hoop ik alsnog een zegening voor mijzelf en m'n CX te krijgen.
Of het kamperen wordt? Nog geen idee. Even nog een nachtje over slapen, denk ik.

Harmony,
Hans.
( die vind dat 'ie met een CX al erg gezegend is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2009 23:21 
hoi cosmar,

ja wij komen ook (maar dat wist je al) nu wel op 2 motoren, grietje heeft er zin in! we maken er een geslaagt weekend van...

Hansv om je over de kampeer-streep te trekken; wij komen ook!

groetjes werner (laat de motor niet zegenen, werd daardoor vorig jaar goed ziek)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 maart 2009 23:09 
Cosmar, Werner, Grietje,

Zaterdagavond de 18de kom ik laat terug uit Stadskanaal. Daarom zal ik niet op Camping Gommers staan.

Misschien wel handig om af te spreken hoelaat jullie vanuit Well naar Grubbenvorst vertrekken, dan probeer ik daarbij aan te sluiten.

Harmony,
Hans.
( voelt zich gezegend, nu de CX nog )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 motorzegening grubbenvorst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven