Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

HOT Stamtafel Noord HOT

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2009 20:48 | Aangepast door: Paul van Leeuwen 
Hoi Allen,
Na 4 maanden Stamtafel Noord te hebben gehouden bij cafe Bolle Sjors, gaan we komende week daar voor de laatste keer naar toe en waarom?

De Stamtafel word door rijders uit het Noorden bijzonder slecht bezocht( dank voor degenen, die hierop een uitzondering waren) en vanaf mei is het cafe meer in dienst v/d toeristen.

Ook bemerkten wij, dat de stamtafel best wel levensvatbaar is, maar wonderlijk genoeg kwam er vast bezoek uit het midden ven het land, dus was het idee, om dan maar wat meer naar het zuiden te gaan zakken, zodat de weg ook wat meer open staat voor mensen uit andere streken, b.v. de polder( daar zitten toch ook leden?).

Dus nog 1 maal Hoogersmilde en vanaf de 2e donderdag van Mei, Restaiurant de Lichtmis:

http://www.delichtmis.nl/index2.htm

Paul, namens stamtafel Noord

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2009 21:09 
Kijk, dat is aardig.
Wordt de stamtafel 'Noord' zomaar een heel eind "onze kant" uit geschoven, scheelt toch ruim een half uur rijden, hiervandaan.

Maarre...
Toch jammer voor de 'centraalheid' van stamtafel Veluwe.

"Veluwe" zat vrijwel evenver van 'noord' als van 'Breda' als van 'Noord-holland' af (hemelsbreed dan)
Moeten we "Veluwe"nu ergens in Soest gaan houden ??

Harmony,
Hans.
( blij met huidige locatie van "Veluwe")
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Gast 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2009 21:12 
Hans,
We zitten elkaar hopelijk toch niet in de weg( veluwe en Noord), we hebben ook een andere week v/d maand en dat half uur, kan je volgens mij wel 3 kwartier van maken.

Hoop je in ieder geval op de nwe. plek ook weer te mogen begroeten.

Paul

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 maart 2009 21:14 
Zal wel eens lukken, Paul.

Harmony,
Hans.
( heeft alle stamtafels al een gezien )

Gast 
#5 | Geplaatst: 7 maart 2009 21:16 
undefined:
Harmony,
Hans.
( heeft alle stamtafels al een gezien )

Deze ook dan:
jeden 1. Montag eines Monats, 20.00 Uhr :
Stammtisch des Güllepumpen CX/GL Freundeskreis Weser/Ems/Elbe
in Harpstedt in der Gaststätte "Stadtgespräch" ???

Paul

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 maart 2009 21:30 | Aangepast door: Hansv 
<zucht>
Nee Paul, die niet.
</zucht>
Alle Nederlandse stamtafels, tot nu toe.
En misschien, als het allemaal een keertje uitkomt, ooit ook de belgische....

Harmony,
Hans.
( niet altijd letterlijk )

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 maart 2009 01:43 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Paul, schitterend, zo dichtbij, al die gezellige noorderlingen. Helaas ben ik a.s. donderdag niet aanwezig, maar kom graag weer in de Lichtmis.

Groeten
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 maart 2009 07:43 
en uiteraard ben ik er ook bij. met de komende lente en zomer in het vooruitzicht is een beetje extra rijtijd geen probleem.

Andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 maart 2009 13:32 
Mij heeft de afstand altijd tegen gehouden om naar toe te komen. Nu de afstand aanzienlijk verkleind word kom ik zeker een keer langs!!

Tot dan!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Gast 
#10 | Geplaatst: 8 maart 2009 20:13 
undefined:
Mij heeft de afstand altijd tegen gehouden om naar toe te komen. Nu de afstand aanzienlijk verkleind word kom ik zeker een keer langs!!

Dus 1 schaap is over de dam, missie is dus geslaagd, nu de rest v/d schapen nog.

Paul

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#11 | Geplaatst: 10 maart 2009 14:44 
Paul,

Bedankt voor het checken met restaurant de Lichtmis. Lijkt me een prima lokatie en altijd open! Goed bereikbaar langs de A28 vanuit het noorden en het zuiden dus geen smoezen over de bereikbaarheid meer

Zie je donderdag (met twee flessen wijn!)

Ton

Schrijver Lemmy
Gast 
#12 | Geplaatst: 13 maart 2009 21:00 
Afstand is voor mij geen probleem (geweest). Vanaf april is mijn cursus afgelopen (zij het tijdelijk) dus dan kom ik het gezelschap versterken.

Schrijver bladblazer
Gast 
#13 | Geplaatst: 30 maart 2009 21:48 
Grappig genoeg voor mij (Grunn-stad) praktischer dan Hoogersmilde omdat ik vaak in Hasselt/Zwolle ben. Helaas gaat het dan meestal om weekenden, maar wie weet.

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#14 | Geplaatst: 30 maart 2009 22:01 | Aangepast door: Sjoerd Bloem 
Zo te zien gaat het gezellig worden in Lichtmis.
Ik kreeg nog een herinnering van staatswege van mijn vorige bezoek aan de stamtafel. Ik had de euvele moed 13 kilometer te snel te rijden op de Drentse dreven. Ik mag 58 euro bijdragen ter bestrijding van het begrotingstekort. Voor de mensen die uit het noorden komen, in de buurt van Wolvega wordt ook regelmatig op snelheid gecontroleerd.

Oant sjen,

Sjoerd.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 HOT Stamtafel Noord HOT

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven