Zo, even een klein verslagje van de Bollenstreek meeting in Voorhout..
Om 20:00 uur waren de meesten al aanwezig.. (ik had al wat horen rijden, ik woon er bijna achter)
Dus ik op de "dwarsligger" die er duidelijk geen zin in had.. (wellicht wat verlegen) want hij wilde maar niet starten.. ( vandaag wel)
Dus maar met de auto.. aangekomen, waren Theo uit Noordwijkerhout (GL500), Joost uit Heemstede (CX 500C), en Wouter en Patricia uit Haarlem (CX500..).. (en ik uit Voorhout
auto)_)..
Wouter had nog wat problemen gehad met zijn sleutels
maar dat was al weer opgelost door een ander contactslot te monteren..
Goed gedaan, en leuk dat jullie er waren.
Voor een eerste keer hier in de bollenstreek, en het was wat gezellig.. leuke verhalen vooral over CX en GL.. hoe we eraangekomen waren etc.. Dit alles onder het genot van een Kopje Koffie..
De avond vloog eigenlijk om, want voor we het wisten moest Theo alweer weg om te sporten. Toch fijn dat je de tijd en moeite genomen hebt om te komen..!
Later moesten ook Joost, Wouter en Patricia weer richting huis, er moest de volgende dag gewoon weer gewerkt worden..
We hebben ook kort even gesproken over de vraag van het bestuur om de tulpenrit te organiseren.. (heel kort eigenlijk.) ik kom hier nog op terug..
Allemaal bedankt voor de komst, en het was duidelijk voor iedereen, dat we dit vaker moeten doen..
Dus bij deze elke laatste maandag van de maand in Cafe Slijterij Welgelegen in Voorhout..
De volgende keer dan op maandag 27 April!!
en iedereen welkom..
Groeten,
Dick
Die blij is dat de "dwarsligger" vanmiddag niet meer dwars lag..
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...