Nou dat plaatselijk buitje heb ik ook gehad... en ik kan zeggen die was wel heel plaatselijk, voor een uurtje of 2-3...
Ik heb bewondering voor de meiden, want buiten Grubbenvorst zijn we ook nog even naar Kleve gereden en we hebben daar een overheerlijkse Turkse Pizza gegeten voor een redelijke prijs voor die grote. Zels een grote eter zou hem te groot vinden...maar super. We hebben totaal ongeveer 350 km gereden.
Het was super,lekker weer
, niet zo warm als vorig jaar.. We waren er redelijk bijtijds bij, maar we werden naar een plek gedirigeerd om te parkeren, waar we eerst dachten: hheeee lekker we staan vooraan, maar de hekken bleven staan en vervolgens waren we bijna de laatsten...maar goed gezegend zijn we.
Ik was blij
om in iedergeval hele bekende cx-vrienden weer een knuf te mogen geven. In het bijzonder ook Hans...
Nog een leuk verhaaltje.
Ik raakte met een motorrijder aan de praat en vervolgens stonden zij voor ons in de rij. Ik zag dat hij met een mede vriend hun motoren aan de kant zetten. Waarschijnlijk voor een kop koffie ofzo, want die rij was ongelovelijk lang....
Maar goed, wij gezegend, zien we de twee mannen bellen, lopen, verward,
en vertelde ons dat hun motoren weg waren...Gelukkig hadden ze wel de sleutel...maar ja hoe kan dat nou, motor weg en toevallig 2 naast elkaar.
Senario's kwamen voorbij,
dat andere rijders de motoren, omdat ze in de weg zouden staan, verzet zouden hebben. Hun ander maatjes die grap uitgehaald zouden hebben, of idd gewoon gestolen...
Ik stelde Coen voor dat hij samen met Mike even rond ging rijden, want ze wisten wel om welke motoren het gingen...
Komen ze terug, zegt Coen tegen de rijder op de Pan en in bezit van een bijrijder een Jack Russeltje: "Volgens mij zijn jullie de weg kwijt"
"Huuuhh, hoezo" was de reactie...
Nou ze staan in een ander straatje..... Ze hadden hem dus geparkeerd om iets te drinken en wisten dus achteraf niet meer welk straatje, omdat het met die drukte alle straatjes op elkaar leken.......
Die reactie van deze man was zo leuk, hij schaamde
zich wel hoor. Zijn maatje kwam later terug om te bedanken. Hij had zijn rijbewijs net en was supertrots op zijn motor....
Nou ik vond het wel super stunt
, maar goed het zal je maar overkomen dat je motor gejat wordt. Ik kan het me niet voorstellen met zo een evenement hoor, zulke mooie motoren stonden er tussen en ieders trots...daar kom je toch niet aan...
Het was een leuke dag, volgend jaar weer.
O ja, ik vond het wel jammer
dat ik Margrit, Joost en Honkietonk geen gedag kon zeggen...Misschien zondag nog even een "hoi"?
Lieke
, Coen, Steffie en Kaithy
(Die nog heel hard met de kids naar Honkietonk geroepen heeft, omdat we bijna tegelijkertijd gezegend werden..maar hij ons toch niet hoorde)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.