Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Onderdelenbeurs

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 26 april 2009 17:26 | Aangepast door: coenox 
Zo, terug van de onderdelenbeurs (10 minuten op de fiets ). Laat ik maar eens de eerste zijn die iets op de site zet.

Ik heb zelf erg genoten. Ondanks het wat miezerige weer vanochtend was de opkomst prima. We hadden een gezellige locatie en de sfeer was super. Volgend jaar gaan we wel iets veranderen aan de eindtijd. Het was jammer dat er er nog een paar mensen kwamen toen alles al afgebroken was. Gelukkig waren het echte CX mensen: met een kop koffie en een praatje toch tevreden.

Volgend jaar gaan we denk ik een verplichte eindtijd voor verkopers invoeren, die zullen we dan wel wat vroeger zetten dan de 16.00 uur die er nu voor stond.

Maar goed al met al was het een leuke dag. De wafels die onze meiden hebben gebakken gingen er bovendien goed in.

En - breaking news ! - we hebben bekend gemaakt wie de nieuwe bestuursleden zijn: Wouter en Grietje. Eind van het jaar gaat Jan stoppen en dan zal een derde nieuw bestuurslid toetreden: Cosmar. Hier zal nog aparte berichtgeving over volgen.

Iedereen bedankt die er door aanwezigheid een gezellige dag van heeft gemaakt.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 26 april 2009 18:00 
Ook wij hebben een leuke en financieel aantrekkelijke dag gehad, volgend jaar graag weer.

Inderdaad de eindtijd wat vroeger stellen, als verkoper was er toch duidelijk het gevoel, van het is gebeurd en als er 1 op gaat ruimen, volgt inderdaad de rest.

Nogmaals bedankt voor de geboden gelegenheid.

Paul en Andre

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 april 2009 18:05 
Goede locatie en lekker centraal in Nederland. Leuk om iedereen weer 'ns te zien.
Bedankt voor de organisatie.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Lemmy
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 april 2009 18:38 
Locatie stond erg goed aangegeven. Waarvoor dank.

Financieel een wat mindere dag misschien, maar daarentegen materieel weer een goede dag

In plaats van een verplichte eindtijd misschien een optie om de aanvangstijd op te schuiven (bijv 1300-1700 u)? Bezoekers die wat verder weg wonen, kunnen dan op hun gemak er naar toe rijden.

In ieder geval was het weer de moeite waard. Dank aan de organisatie.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 26 april 2009 19:03 
hallo hier ook ff een stukkie uit het verre hoogerheide;

nadat smorgens tom bij ons was zijn we doorgereden naar peter koffie, alles ingeladen naar de beurs toe.
daar aangekomen weer vele bekende en onbekende gezien, altijd leuk zo'n dag is dan inderdaad weer veel te snel voorbij voordat je er erg in hebt?

het weer was minder, maar verder alles positief; lokatie droog, wafels lekker, gezichten bekend en onbekend, praatjes genoeg, vele reacties op mijn zijspan allemaal positief!

bedankt allemaal voor deze leuke dag, o ja helaas ben ik niet bij het bestuur (want ik wilde ook) maar hebben ze grietje gekozen...

groetjes werner (vond de dag veel te snel voorbij)(en heb geleerd dat je een cdi met de goeie stekkertjes moet testen hihi)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 april 2009 19:45 
En met dank aan de organisatie is de NIjkerse afvaardiging ook weer thuis na een leuk dagje. Inclusief keurige bezorgservice, bij thuiskomst stond er een motorblok keurig voor de garagedeur. Waar zal je 't hebben ! (bij de CX club dus)

Dank! Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Marnixw
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 april 2009 20:46 
Was voor ons ook een zeer interessante dag, paar leuke spulletjes kunnen op de kop tikken en een hele boel tips kunnen vergaren.
bedankt aan de organisatie, prima koffie en heerlijke wafels, kijk al uit naar het volgende.

gr Marnixw

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#8 | Geplaatst: 26 april 2009 22:13 
Ik sluit me volledig bij alle postieve reakties aan! Ik ging niet echt met de intentie wat te kopen maar vooral voor de gezelligheid en heb die dan ook volop gevonden!
En dan toch ook nog een topkoffer gekocht, had ik nog nodig voor mijn geplande bezoek aan Ierland deze zomer, bedankt Paul!
En dan trots met mijn nieuwe CXVclub speldje op mijn jas weer terug naar Drenthe!

Groeten!

Ton

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 april 2009 16:59 
Een heel gezellige dag gehad, weer veel Vrienden ontmoet en had plotseling de geest om "even" naar Middelburg te rijden. Werner, nu weet ik waar Hoogerheide ligt, wat een gruwelijk eind weg en dan nog 60 km verder dat eiland op. Heb daar toch een kuip gescoord, de "onderdelendag" was voor mij 480km lang en dat in een koekblik grrrrrr.
Groeten
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 april 2009 18:31 
Erg gezellig en desondanks het slechte weer in de ochtend toch zo'n grote opkomst! Echt erg leuk.

Groeten,

Wouter & Pauline
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#11 | Geplaatst: 27 april 2009 19:17 
Voor wie er niet waren en uiteraard voor wie er ook waren, wat plaatje,s met dank aan Rinus:

Foto,s zijn flink kleiner gemaakt, op verzoek full size,

Paul

Schrijver theojansen
Gast 
#12 | Geplaatst: 28 april 2009 09:32 
Paul, dank voor de leuke foto's. was ik er toch op afstand bij!
groet, theoj

Schrijver puk
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 28 april 2009 10:52 
Ook van mij, een bedankje voor het plaatsen van de foto's en de verslagjes, zo kan ik van hier uit ook een beetje de sfeer opsnuiven.
mvg Puk die nog steeds voor geen meter rijd
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 april 2009 15:01 
Het was, hoewel een beetje fris en vochtig, een prettige dag, met veel CX-ers, veel onderdelen en een goede sfeer. Koffie en koek waren top! bedankt dames.

Een kort verslagje (waar jullie vast al op zaten te wachtten) staat op mijn motorlog .

Harmony,
Hans.
( die het erg gezellig vond, daar in Linschoten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 28 april 2009 15:53 
En ja hoor, ik hoef het dus niet te zeggen, maar doe het toch....

Hans, vertellen kan jij als de beste, er zijn kinderen, die geloven jouw sinterklaas verhalen, ik ook dus.

Maar jouw verslag was weer erg mooi.

groetjes Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Onderdelenbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven