Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

trefpunt Vtwin De Peel

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 april 2009 23:22 
Vandaag was de eerste trefpunt Vtwin De Peel. Voortzetting volgt elke laatste donderdag van de maand.
De eerste echte bikkel zat om 5 uur op het terras en dat was peter koffie.
Ikzelf kwam om half 8 aan.
Toen zaten er al 5 mensen, peter v d bemt (koffie), hans elderkamp(oldsnowman), peter derix en van de silverwing club, cor vermeulen en jan heunbern.
Iets later mochten wij joost van rheden en antoon v d ven welkom heten in Ysselsteyn.
Het was leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien en wat te bij te kletsen. Het bevalt goed om samen met de silverwing club bij elkaar te komen en wat over ditjes en datjes te zwammen.

Dus iedereen uit de buurt en natuurlijk ook daarbuiten is 28 mei van harte welkom bij herberg de peel in Ysselsteyn.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver oldsnowman
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 april 2009 23:39 
Was een leuke eerste opkomst daar in de Peel... prima initiatief

Thuis mijn broek, motorlaarzen en jas aangetrokken, helm op het hoofd, handschoenen aan en mijn CX gestart. Oeff... even tanken anders haal ik het niet en eindelijk op weg naar de Peel. Al rijdende besloten om een kleine omweg te nemen om de motor lekker op temperatuur te laten komen, want al met al had het aankleden en tanken meer tijd in beslag genomen dan ik aan reistijd zou hebben.
Na een kleine 10 km de eindbestemming bereikt en ik was ruim op tijd... zo tijd voor koffie met vlaai.
28 mei zal ik er weer bij zijn maar denk er toch ook over om een keer een wat grotere afstand te gaan rijden voor bezoek aan een stamtafel.

Groetjes Hans

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 april 2009 23:46 | Aangepast door: Hansv 
Het klinkt goed, daar in de Peel.

Als limburger van geboorte, (maar daar is niets meer van te zien) zal ik toch zeker een keertje op bezoek moeten komen.

Harmony,
Hans.
( Bollenstreek en de Peel: genoteerd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 trefpunt Vtwin De Peel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven