Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

terug uit buxton uk

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 mei 2009 18:08 
Iedereen is weer veilig terug uit engeland. Ik, Wouter en Alex hebben nederland mogen vertegenwoordigen. Wouter en ik op een vreemde motor, maar Alex op zijn eurosport. Het weer was goed, voor engels weer, en de omgeving prachtig.
Ik kwam donderdag aan op mijn yamaha en nadat ik mijn helm afgezet had zagen ze wie ik was en werd meteen met open armen ontvangen.
Het was leuk om weer bekende gezichten te zien.
We hebben een mooi reflecterend hesje, een voetje en een boekje met routes in de omgeving gekregen.
Doordat de pond laag staat hebben we zuunig kunnen doen. Want het was goed verzorgd, we hebben heerlijk gegeten.
Sommige engelsen komen naar vechta en daar heb ik weer mee afgesproken, kan zelf alleen zaterdag.
Iemand die lowers zoekt voor een silverwing kan contact opnemen. Shuggy maakt replica's van fiberglass en ik heb voorbeelden(gl700, gaan tot onder door)

cosmar (wil leuke herinneringen hebben! geen dikke bankrekening)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver faes pascal
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 mei 2009 21:11 
hallo heb je eventueel al en prijs van de lowers heb wel intresse

Schrijver faes pascal
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2009 14:12 
cosmar
hallo cosmar heb wel intresse voor en paar lowers op mijn GL dus als je me even de prijs kan laten weten,bedankt
faes pascal

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 mei 2009 20:04 
Hallo Pascal,

Ik heb de lowers gezien en deze zijn geweldig. Ik zal binnenkort een oproep doen want mischien hebben meerder mensen intersse en dan kan ik het allemaal regelen via de engelse club. Shuggy vertelde mij wel de prijs maar ik weet niet meer wat dat was maar Het zal ook niet al te duur zijn.

Groeten,

Wouter

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver faes pascal
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 mei 2009 11:39 
hallo wouter
fijn bedankt ik hou de oproep in het oog had ondertussen al en mail gehad van cosmar.groeten wouter

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 terug uit buxton uk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven