Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Weer een verslagje erbij : elfstedentocht

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 juni 2009 16:27 
Een weekje na de elfstedentocht voor motoren heb ik toch maar weer een stukje in elkaar geflanst. Traditie, gewoonte of verveling, hoe het ook zij, er is weer een hoofdstukje toegevoegd aan het inmiddels welbekende Motor logboek .

Net op tijd ook trouwens, want aanstaande vrijdag is het alweer Vechta tijd. En ook daar zal uit traditie, gewoonte of verveling wel weer een stukje over geschreven worden.

Harmony,
Hans.
( vind deze tradite, gewoonte of verveling helemaal niet erg )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 juni 2009 08:52 
Hans hoe krijg je het weer bij elkaar
Een goede tip die je van mij krijgt
MAAK VAN AL DIE VERSLAGEN EEN BOEKWERK de eerste inschrijver heb je al Ouwe_Jan p/s er volgen er nog meer
En de volgende keer doet de De Rode Baron ook mee
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2009 09:30 
nou hans,

weer met waterige ogen lees ik hoe je het gehaald hebt, was wel even bang toen je alleen verder reed maar dat was gelukkig na het smsje weer verdwenen.

leuk, mooi, geweldig was je verhaal weer, lekker hoe je toch elke keer weer met het lezen ervan het weer helemaal terugbeleeft.

helaas voor volgend jaar waarschijnlijk geen stukje van hans over te 11stedentocht

groetjes werner (zal eens nadenken of ie iets gaat schrijven)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer een verslagje erbij : elfstedentocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven