Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

vechta-draadje

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 8 juni 2009 21:03 | Aangepast door: beinhart 
nu binnen een paar dagen vechta toch dichtbij komt even een draadje voor de vechta gangers;

wij (grietje, roy en ikke) gaan donderdags lekker binnendoor en zoeken in de buurt een camping of zimmer frei. dat zien we daar dan nogwel, we blijven zaterdags met de toer op de camping omdat we weten dat cosmar een dagje heen en weer komt. we wilden op het 1e veld gaan staan naast de oprijlaan, als er plaats is in de koffers gaat er wel een bordje "kamp holland" mee zodat iedereen kan zien waar we staan

groetjes werner (roodwit afzetlint is al ingepakt)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 juni 2009 21:13 
Das mooi Werner!! Houd ook voor mij maar plaats vrij voor 2 tentjes langs de oprijlaan. Wat mij betreft is dat wel het favorite plekje. Lekker rustig 'snachts.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver oldsnowman
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 juni 2009 21:25 
Hoi Werner,
wanneer je genoeg afzetlint bij je hebt........ plaats voor 1 (middelmaat) tent erbij aub.
Wij komen vrijdag begin van de middag aan

Gr. Hans

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2009 21:44 
Het oude vertrouwde plekje ?
of toch iets anders (heb altijd moeite met tellen)
Maar als je genoeg rood/wit bij je hebt. mag je voor mij ook een plekje reserveren.......

Harmony,
Hans.
( is al aan het bedenken wat 'ie gaat vergeten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 juni 2009 22:01 
Ik dacht dat begin januari een goede tijd was om een kamer met bed te veroveren.
Het bleek weer dat ik te laat was...
Komt trouwens ook met mijn werk beter uit.
Nu maar hopen op volgend jaar...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 juni 2009 00:01 
Hoi Werner, doe mij ook een klein plekje ?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 juni 2009 00:16 
En mij ook, ik kom met de Firebird, want die zoeft sinds vandaag achter de Silverwing, dankzij Theo Jansen!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 9 juni 2009 09:53 
Henk, een firebird achter je Silverwing? Hoe doe je dat? Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar kom dan op iets raars. Zoiets?
Firebird
Of is het een reseve motor die je er achter hangt?

Marcel. (komt ook naar Vechta, maar pas vrijdag laat in de middag, of tegen de avond)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#9 | Geplaatst: 10 juni 2009 00:38 
Goedenavond (nacht!) mede Cx-ers en Vechta gangers.
Ik kom vrijdag avond naar Vechta dus indien mogelijk nog een plekkie in kamp Holland voor een klein tentje vrij houden.

Tot Vechta!

Ton

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 10 juni 2009 19:19 | Aangepast door: Erik1 
Marcel,

Henk's aanhangert heet zo door een type fout van iemand op de maandagavond chat
Vandaar...

Groet Erik. ( Die zelf met de Zilveren SilverWing met Hutkoffert naar vechta komt!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Lemmy
Gast 
#11 | Geplaatst: 11 juni 2009 23:15 
Werner, zet maar een flink stuk voor de NL-ers af

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 vechta-draadje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven