Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

terug uit vechta

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juni 2009 23:49 
Ja is al vroeg, kon alleen op zaterdag komen.

Na een weekje slecht weer begon het vrijdag al wat op te klaren en na een koude nacht stond ik vanochtend rond 9:30 in vechta.
Kamp holland had zich opgespitst. 1 groep vooraan en 1 groep achteraan. de rest moest er maar een plaatsje tussenin zoeken.
Europa was goed vertegenwoordigd, fransen, zweden, denen, tsjechen, italianen, engelsen en wij dan nog.
Na 2 koppen koffie ben ik aan het bier begonnen. Had ik dat alvast gehad en kon ik s'middags over op de cola.
Het stond goed vol met motoren cx-en en vreemden.
Met een hoop mensen bij kunnen praten. Iedereen kon zelf een ritje maken waarna we bij de "dummer see" konden verzamelen om vandaar uit in convooi terug te rijden.
rond 8 uur werden de prijzen verdeeld.
Dat zal de rest morgen moeten vertellen want ik moest om 8 uur alweer terug naar huis rijden.

cosmar (de A31 in duitsland is *** 90km en geen een tankstation )
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver thoosje
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 juni 2009 15:01 
hallo
we sijn naar een lange natte en gesellige terug reis terug gekomen van een gesellig weekend en we hopen dit jaar iedereen weer te sien in
sjk

groeten thomas en alex

Schrijver oldsnowman
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 juni 2009 16:02 
Twee draadjes over Vechta, maar toch maar bij deze geplaatst.
Wij waren m 14.00 uur weer thuis, drijfnat van de laatste 100Km regen, maar verder perfect verlopen reis. Het was goed weer in Vechta en de sfeer was weer erg goed. Mijn oudste zoon heeft het ook naar zijn zin gehad alleen vond hij het achterop zitten wat saai. Volgend jaar wil hij zelf rijden maar moet nog wel eerst zijn A-rijbewijs halen.

Op onderstaande link staan wat foto's
http://picasaweb.google.nl/oldsnowman1962/Vechta2009?feat=directlink

Groetjes Hans en Jeroen

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2009 16:34 
Ook ik ben veilig thuis gekomen. Samen met Floris en Edward eerst binnendoor naar de grens gereden en vandaar de snelweg gepakt. Jammer van de regenbui maar het klaarde gelukkig toch weer op.

Na al die jaren eindelijk de eerste keer Vechta voor mij en zeker voor herhaling vatbaar. Wat een gezellige atmosfeer en zoveel CXen.

Moe maar voldaan. Kan voorlopig echter even geen Bratwurst meer zien!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2009 17:55 
En deze Nijkerker is ook weer behouden thuis gekomen door de regenbuien heen. Leuk weekend gehad!

(de motorlaarzen blijken flink te lekken)

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 14 juni 2009 19:23 | Aangepast door: beinhart 
wij zijn ook weer thuis,

en na met ook een paar flinke buien toch weer de tocht volbracht.
nu uitgepakt, beetje gegeten, moe en gaar op de bank hangen en niks meer doen. alleen nagenieten van het mooie weekend

groetjes werner grietje en roy (ook nagenietend van de lekkere pizza's)

ps, hier de link naar mijn pixum album voor de foto's; http://www.pixum.nl/viewalbum/id/4350198
(de foto's die een wit zijn met een kruisje die kun je wel openen en gewoon bekijken)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 juni 2009 21:33 
Ook wij, Joost, Erik, Antoon en Ikke, Theo zijn weer thuis na een schitterend en mooi weekend Vechta. wel onderweg lekkere plensbuien, maar daar hebben we regenkleding voor. De toertocht op zaterdag was prachtig, en dat gezamenlijk terug rijden is nog altijd een bijzonderheid.
Op naar het volgende treffen voor mij, de belgen. gr Theo.
theo cx ds

Schrijver puk
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 juni 2009 23:27 
Ben echt blij te horen dat alles prima verlopen is in Vechta, samen met de rit van en naar.. en dat jullie allen goed en wel terug thuis bent geraakt, we konden er niet bij zijn deze editie om gezondheidsreden. Eerst van mijn zijde en nu daar het einde in zicht is, begint het bij Caro.
Pracht groepsfoto en hopelijk tot de volgende tref
mvg Caro en Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 juni 2009 23:44 
Toch was er volgens Hansv een duitstalige Belg (Heinz) en nog een een Belgische Belg....Wie dat dan?
Ik geraak er waarschijnlijk nooit, mei is voor mij de drukste maand van het jaar.
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 juni 2009 07:45 
@daniel:

Volgens mij is op de foto van Werner , foto nummer 2009 086, de derde van rechts de grote onbekende.

Maar hoe het nou echt zit.....

Harmony,
Hans.
( die maar heel weinig belgen kent )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#11 | Geplaatst: 16 juni 2009 10:20 
undefined:
Ik geraak er waarschijnlijk nooit, mei is voor mij de drukste maand van het jaar.
Groeten, Daniël.

Daarom word het ook in juni gehouden.

Paul

Schrijver Floris
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 16 juni 2009 14:16 
Daarom word het ook in juni gehouden.

Vechta is altijd 2 weken na Pinksteren. Voor je agenda:
2010: Pinksteren 23 mei - Vechta 11/12/13 juni
2011: Pinksteren 12 juni - Vechta 24/25/26 juni
2012: Pinksteren 27 mei - Vechta 15/16/17 juni
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Heinz
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 16 juni 2009 14:32 
De grote onbekende is een Belg van Antwerpen. Ik weet aleen dat hij op donderdag geen tijd heft (sporten)

Aja, ben oog weer thuis

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 17 juni 2009 21:07 
Oeps, ik bedoelde dus dat juni voor mij een zeer drukke maand is....maar ik probeer het toch eens een keer te doen.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 terug uit vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven