Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Groeps foto Vechta 2009

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 juni 2009 15:41 | Aangepast door: Hansv 
Hallo,

Om 13:00 was ik terug. Motor nat, ik een beetje, bagage vrijwel droog. Wondertje hoor, zo'n kuip.
Vanaf de grens tot voorbij Arnhem een druil regentje gehad, toch maar effe regenjas aangedaan.

Maar ik had beloofd een link naar de enige en echte, onvervalste officiële groepsfoto te maken. Deze foto is door de organisatie gemaakt, en vlgs. mij missen alleen Floris en Edward, omdat ze pas na de foto binnen kwamen.

groepsfoto

en nog even als text:

http://home.tiscali.nl/versteegt/motor/Vechta2009%20422.jpg

Zo. klikken, opslaan als, en klaar....

Harmony,
Hans.
( verslag volgt ........ )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 14 juni 2009 16:01 
Jeeeeetje wat had ik graag gewild om erbij te zijn.................

Maar ja ons huis gaat voor op dit moment.

SJK Here we come!!!!

Lieke
(die volgend jaar alles aan de kant zet om weer te gaan, en dan wel op de Groene Draeck of op Angel+ span, als ze goede voorvorken heeft)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 juni 2009 16:06 
Wij:
Ton, Andre, John en ik, waren op het moment van het maken v/d foto, op bezoek bij de oldtimerbeurs in Bockhorn, dus tel er nog maar 4 bij.

Paul

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2009 21:06 
Marcel en Arno waren aan het eten op het moment dat de foto gemaakt is.
Tel er dus nog maar twee bij.
Ik was behoorlijk nat trouwens, vanaf Nordhorn tot Zeist regen gehad. Maar het water droogt weer op, de herinnering aan een mooi weekend Vechta blijft!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2009 21:13 
6 mensen gemist , en toen kwamen Floris en Edward, en werd het totaal van de NLers 32.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 juni 2009 21:54 
Goh, ik baal dat ik er niet bij ben!
Volgend jaar moet toch wel weer lukken???
Groeten, Dirk (die nog steeds zijn krokodil kwijt is. Schnappiiiiii...!!!!)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 juni 2009 22:42 
En ik baal NIET want ik was er WEL
Het was weer geweldig!! Lekker ouweh...., en zo nu en dan kwamen er zelfs nog nuttige woorden uit ook!!

Nog ff kort gesleuteld aan Werner's Karel en aan Grietje's Hans.

Mooie motoren bekeken en nog even met een duitse span rijder... De arme man MOET van de TUV 40kg load in zijn bak hebben....

Kortom een geslaagd Vechta dit jaar!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 15 juni 2009 14:34 
Ook wij waren er niet, ik en Maria.
Ik had een vijftig bestaan van het werk, je weet wel De Haan Tankstation.

Wij zaten in Valkenburg in Chateau St.Gerlach, bijzonder mooi om op het terras, waar genoeg plek is om daar de tenten op te slaan en daar een Treffen te doen, zullen zij wel goed vinden. (wel een tussentjdse treffen).

Wij hopen er volgend jaar wel weer bij zijn, ik heb het in iedergeval wel gemist.

groetjes M&M
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 juni 2009 21:25 
Nou, ik heb me ook wel vermaakt! En mijn CX heeft zich goed gehouden!

Tis trouwens wel werken hoor, zonder schermpje of kuip 130 over de autobaan knallen...

Groet

Jan

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 juni 2009 19:37 
hier ook ff een reaktie van dreester(andre).
m'n eerste vechta en is prima bevallen. ook de wing heeft het met aanhanger goed gedaan. gelukkig maar,want rond de 140 km p/u met aanhanger vraagt om een goede motor(met dank aan paul) supergezellig en oldtimerbeurs was ook erg leuk.

wie weet tot volgend jaar.

Andre

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Groeps foto Vechta 2009

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven