Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Het SJK topic

Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juli 2009 09:35 
Via de button op de homepage kun je je weer inschrijven voor onze jaarlijkse clubmeeting op 14 augustus.

We hopen dit jaar op een nog grotere opkomst, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Grijp je kans om nu eens de mens achter de illustere prikbordnamen te ontmoeten en natuurlijk om eens meer dan honderd CX-en bij elkaar te zien!

Schrijf je dus nu in en vul het formulier volledig in: je mag alleen komen, met partner of met gezin. Iedereen is van harte welkom. Kom langs en maak mee waarom wij de gezelligste motorclub van Nederland zijn!

Heb je vragen? Stuur even een mailtje naar secretariaat@hondacx500.com

Dit topic is geopend om je suggesties te geven, je vragen te stellen en bijvoorbeeld ook om af te spreken en samen te rijden. Eigenlijk voor alle voorpret!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 juli 2009 22:35 | Aangepast door: Erik1 
ik heb er zin in!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Znoek
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 juli 2009 08:47 
Ik ook, maar ik wacht nog even op de uitslag van mijn examen

Schrijver Jan
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juli 2009 22:23 
Wil je weten wie zich al heeft aangemeld voor SJK 2009? Kijk onder: Over de Club > De aanmeldingen > Alle aanmeldingen. Wel eerst inloggen.

Jan

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 juli 2009 10:32 
Of je klikt HIER Ook hier wel even inloggen.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Lemmy
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 juli 2009 21:35 
Ach, Werner komt, net als Joris, met hun respectievelijke alter ego's?

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 16 juli 2009 15:21 
Ik weet niet of ik hiermee wel of niet bijdraag aan de voorpret, maar ik kom niet.

Schrijver Lemmy
Gast 
#8 | Geplaatst: 16 juli 2009 22:03 
undefined:
Ik weet niet of ik hiermee wel of niet bijdraag aan de voorpret, maar ik kom niet.

We gaan es zien; misschien stromen de aanmelding nu opeens binnen....

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 18 juli 2009 08:45 
undefined:
Ach, Werner komt, net als Joris, met hun respectievelijke alter ego's?

nou lemmy, heb gewoon ingevuld en een mailtje gestuurd dat ik tot zondag blijf maar toen stond er zaterdag... dat ook maar ff persoonlijk gemailt dat dat niet klopot en dat ze die weghalen, maar hij staat er nog.
doen ze hem maar voor roy veranderen?

groetjes werner (krijg vrijdag geen vrij, kan pas smiddags komen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 juli 2009 23:05 
Hallo allemaal

Is er in SJK ook een tourrit georganiceerd, en zo ja op welke dag en hoe laat vertrekken vanaf waar?

Alvast bedakt

Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het SJK topic

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven