Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamkaffee ZUID 3

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 juli 2009 11:03 | Aangepast door: Znoek 
Ja mannen, en vrouwen,
Het is weer bijna zover, deze woensdag komen we nog eens samen in de Ster, om af te spreken voor SJK en een natje en een droogje te consumeren terwijl we over ieders vakantie? Of werk keuvelen.
Ik hoop dat het weer tegen dan wat verbeterd maar ik zal er zeker zijn. Die dag mag ik ook mijn rijbewijs afhalen dus dubbel feest
Laat maar weten of je komt (met of zonder taart hehe)
groetjes en tot woensdag!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juli 2009 13:11 
je maakt ons wel behoorlijk nieuws-schierig welke rijbewijs je gehaald hebt
ik mis er nog een voor een boeren trekker,maar ja ik ben al boven de 18 jaar
o.j.
p/s dat gebak neem dat mee naar sjk
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver jos blezer
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 juli 2009 14:31 
wel znoek ik zal zeker van de partij zijn, misschien wel met een kado( zadel je weet wel) ligt aan het weer?

ps moto draait al weer, bleek een doorgesleten draad te zijn, tja en daar wil een accu niet altijd goed tegen te kunnen.

tot woensdag allemaal.

Schrijver Znoek
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2009 10:51 
Mooi dat je het gevonden hebt Jos!
en OJ, niet iedereen kreeg zomaar een rijbewijs om met de motor te rijden he, tegenwoordig is het een moeilijk examen! Maar jullie zijn nog van de generatie dat je met alles mocht rijden en dat je rijbewijs in de brievenbus lag als je 18 werd ofzo gelukzakjes!

Schrijver Znoek
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2009 17:58 
Ahja, Daniël, als je al thuis bent van vakantie en je komt af, kan je dan die sleutel meepakken om je vering te verzetten achteraan? Merci

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 22 juli 2009 17:59 
Wie o wie komt er allemaal vanavond?
ik zal er zijn rond acht uur

Schrijver Znoek
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 juli 2009 10:32 
Verslagje:
Het weer was redelijk, de opkomst klein maar goed: Heinz, Jos en ik waren present, eentje met de auto en twee rode cx'en, waarvan eentje met sidekar, jawel. Heinz heeft zelfs een klein ritje gedaan met mij in zijn sidekar en ik ben er levend uitgeraakt we hebben zelfs op twee wielen gereden (efkes lol)
Voor de rest had heinz veel schrik van de regen en wou hij bij elke druppel wegrijden, maar we hebben hem kunnen tegenhouden. Hij was wel de slimste want hij is vertrokken voor dat het begon, ik helaas niet... Resultaat: Doorweekt thuisgekomen en smorgens een uurtje cx poetsen
Waarover hebben we gepraat? Vooral over CDI boxen, over Rupert zijn snelheid van mails beantwoorden ( ong een maand wachttijd ) en dan nog koetjes en dieselkraantjes...
Het was een kleine maar fijne avond

Schrijver Heinz
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 23 juli 2009 18:28 
Hoi Snork

Ik ben ook te laat vetrokken. Droog tot Geel maar dan water uit emmers. Total nat, maar gelukkig.

Schrijver Heinz
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 juli 2009 18:32 
sorry Znoek, Snork of Znoek is toch egal, of niet?

Schrijver Znoek
Gast 
#10 | Geplaatst: 23 juli 2009 18:50 
Gans egal man
ich war auch gans schmutsig zu hause gekommen...

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 23 juli 2009 21:12 
Tja, deze avond was ik bijna gekomen.

Maar dreigende luchten, en een bliksem-inslag de avond tevoren op het werk stuurden de plannen weer in de war. Hele dag bezig met PC's vervangen, netwerk weer optuigen etc.
Dus veels te druk geweest.
Maar goed, in elk geval niet nat geregerend op de terugweg, omdat ik geen heenweg had. Snap je het nog?

Nou, dan maar naar mijn eigen stamtafel, op woensdag ....

Harmony,
Hans.
( die wel voornemens heeft.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Znoek
Gast 
#12 | Geplaatst: 24 juli 2009 14:37 
Ja Hans, ooit geraak je nog bij ons he droog en wel...

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamkaffee ZUID 3

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven