Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Bezoek aan Tony "Indian" Leenes tijdens SJK

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 aug. 2009 12:01 | Aangepast door: Erik1 
Beste SJK gangers,

Op "SJK zaterdag" wil ik met de mensen die dat leuk vinden een bezoek brengen aan het Indian museum van Tony Leenes in Lemmer. Om 10 uur vertrekken we vanaf SJK en rijden dan binnendoor naar Lemmer. Als we op de terugweg nog tijd over hebben weet ik nog een leuke motorzaak waar we, mits voor 17 uur, langs kunnen.

Bij interesse graag reacties onder dit bericht.

Groet Erik. ( Wiens SJK bloed al begint te borrelen!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 1 aug. 2009 20:13 
heb eventueel wel zin, maar weet niet wat mijn slapie doet? enof ik ingepland sta op zaterdag

groetjes werner (is vrijwilliger)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 aug. 2009 05:52 
Je slapie vind het ook leuk. Helaas weet je slapie ook niet wanneer hij dienst heeft.
Dat zijn er nu dus 2 die mee willen maar met hun vrijwilliger taken zitten.
Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 aug. 2009 14:58 
Ook ik weet nog niet waar het bestuur mij ingepland heeft. Een ochtendje bar? Afwashulpje? Tentopzichter? Parkeerplankjesneerlegger?

Verdere plannen, zoals tourrit of indiaantjes kijken of extreem lui zijn, worden daarom tijdelijk in de ijskast gezet.

Harmony,
Hans.
( die ook niet weet wat 'ie moet doen, en dat heel goed doet ...)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Bezoek aan Tony "Indian" Leenes tijdens SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven