Dag beste Honda cx vrienden,
Heel lang geleden dat jullie van mij nog iets hoorden maar dat komt door allerlei persoonlijke redenen en zeker niet door het gebrek aan intresse of liefde voor mijn silverwing, laat dit duidelijk zijn!!
Al ettelijke jaren is het een traditie geweest om mijn verjaardag op het SJK treffen te vieren te midden van jullie allemaal, maar helaas dit jaar voor de eerste keer in 5jaar zal dat niet zijn, ik ben namelijk Oma geworden van een heel klein meisje "LOTJE" geboren op 31 juli ll. die moema's kostbaarste schatteke is... Grootmoeder, oma of bomma klonken me te oud in de oren dus vandaar "MOEMA" maar mede daardoor is het onverwacht zo dat mijn 4dochters en mijn kleindochter mij willen bij zich hebben op deze dag en ik heb besloten om mijn aanwezigheid uit te stellen tot volgend jaar, tenzij er een andere samenkomst tussendoor nog de mogelijk geeft om jullie terug te zien, dus bij deze wens ik iedereen een heel fijn weekend toe op SJK, drink er ene op mijn gezondheid zou ik zeggen, ik zal in gedachten ongetwijfeld ook bij jullie zijn! Proost
Blondie oftewel Wittepenne