Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Belgen op SJK

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 aug. 2009 17:02 
Van Terry weet ik dat hij aangemeld is. Christian uit Oostakker ook. Van Alain meen ik te weten dat ik ermee oprij (nog even afspreken!). En misschien komt Znoek ook.
Wie nog??
Heinz, komst du mit? Laat eens iets weten hier allemaal.
Blijkbaar ben ik ook vrijwilliger, dat was schrikken...niet echt.
Groet, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 9 aug. 2009 17:55 
Daniël,

Ik dacht dat Terry je had opgegeven. Mag je met hem uitvechten... Maar wel te plaatse, we willen het natuurlijk zien

Ik heb nog een aanmelding gezien van Luc Lemmens uit Wijnegem. CX rijder van het eerste uur (van het begin van deze club).

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver faes pascal
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 aug. 2009 19:38 
hallo daniel
normaal zouden we samen oprijden,voor mij is er al en een en ander veranderd.moeten vrijdag nog langs UZ leuven,met de vrouw afhankelijk daarvan beslis ik of ik zaterdagmorgen nog na kom.meost het niet lukken fijne sjk toegewenst.groetjes pascal

Schrijver jos blezer
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 aug. 2009 00:39 
hallo daniel znoek vraagt even om hulp om de zelfde reden hij zit op kamp en heeft alleen maar sms ( kijk even op nieuwe algemeen) kun je hem per sms bereiken?? anders per PB via mij.
En JA IK ZAL VOLGEND JAAR ZEKER KOMEN. groetjes jos

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 aug. 2009 16:02 
He Jos, is al een tijdje geleden gebeurd. Zogauw ik mijn vertrekuur weet sms ik hem dit. Maar moet het zelf nog afspreken met Terry die me vandaag zou bellen. Spannend allemaal...Moet m'n splinternieuwe tentje nog opzetten hier in de tuin om te zien dat alles compleet is.
Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 aug. 2009 10:56 
En zo waren de belgen toch met vijf Terry, Daniël, Christian, Luc en ik
volgend jaar beter?

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Belgen op SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven