Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

alle belgie's vrienden op sjk

Schrijver jos blezer
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2009 00:26 
bij deze, ik kan zelf hellaas niet op sjk zijn, maar ik heb een dringende oproep van ZNOEK binnen gekregen om even opteroepen wie allemaal naar sjk gaat van uit belgie en wanneer iederein vertrekt en om eventueel samen op te rijden. het probleem is dat znoek op kamp is tot donderdag en alleen per sms bereikbaar is.
daniel ik geloof dat jij znoek ook per sms kunt berijken dus svp even te hulp om onze jonge cx500 vriend te helpen.
Dus alle belgie's cx500 vrienden even per sms znoek laten weten of per mijn pb ( ik zal hem wel sms) wie en waar en wanneer vertrek naar sjk.

bij voorbaat bedankt voor de hulp
jos blezer en zeker znoekie

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 aug. 2009 00:43 
De planning zoals het er nu uitziet voor de Belgen :
een tweetal komen er uit Oost-Vlaanderen waarvan er ééntje met de bestelwagen komt ; net zoals vorig jaar.
Spijtig genoeg komt onze vriend Alain niet , Daniel is ook uit het Vlaams - Brabantse en volgens de laatste afspraak komt die vrijdagochtend naar hier (Zele).
We hebben ook nog Luc Lemmens , maar die vertrekt volgens de laatste gegevens op zaterdag.
Ik neem morgen contact op met Daniel om het juiste uur van vertrek af te spreken , aanpikken kan Znoek altijd aan de grens van BE - NL het laatste benzinestation net voor de grens.
SMS'en kan altijd naar 0485 352 951
Als alles netjes verloopt steken we door tot even voor Utrecht en dan binnendoor tot SJK.

Groeten

Terry

Schrijver jos blezer
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 aug. 2009 00:48 
hey terry ook al aan het nacht brakken, wel bedank! ik zal znoek een en ander door smssen wellicht neemt hij per sms met je kontakt op
gr en een goede nacht..

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 aug. 2009 13:04 
Ja, ik heb al een en ander doorgegeven aan Erik (Znoek). Als hij vrijdagsmorgens wakker geraakt kan hij altijd mee naar Zele, of iets later boven Antwerpen aanpikken.
Ook heb ik hem laten weten dat er een kans bestaat dat Pascal Faes wat later of zaterdag vertrekt naar SJK.
Van Heinz en Ferre geloof ik niet dat ze komen, jij Jos ook niet en Puk en Blondie ook al niet (of toch niet met motor) en verder weet ik het niet.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Znoek
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 aug. 2009 11:01 
Ja mannen, bedankt voor alle hulp, maar ik kon echt niet zo vroeg vertrekken dus is het om 14 uur een vluggertje geworden via de autostrade.
Wel was ik de eerste Belg ter plaatse met CX om half 5. De bestelwagen was me nog net te snel af hehehe.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 alle belgie's vrienden op sjk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven